در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در جشنواره تئاتر «مونولوگ» جاجرم گفت

جشنواره با توسعه فرهنگی و مشارکت هنرمندان باعث پرورش استعداد‌ها می شود

مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر «مونولوگ» شهرستان جاجرم با معرفی و تجلیل از نفرات برتر و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستانی در محل مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خراسان شمالی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری جشنواره گفت: همدلی هنرمندان و تولید آثار هنری در شهرستان جاجرم بسیار ارزنده است و همت و تلاش  همه هنرمندان در اعتلای حوزه فرهنگ و هنر موجب توسعه فرهنگی و زیر ساخت ها خواهد شد . 

«حسین فرخنده» افزود:به طور کلی برگزاری جشنواره‌ها علاوه بر توسعه فرهنگی و مشارکت هنرمندان باعث پرورش استعداد‌ها خواهد شد.

وی اظهار کرد:تا یک ماه دیگر مجتمع فرهنگی هنری آماده بهره برداری می‌باشد و هنرمندان این شهرستان می‌توانند با امکانات بهتر به تمرینات و تولید آثار خود بپردازند.

فرخنده بیان داشت:جشنواره فرصتی مغتنم برای انتقال پیام به مخاطبان می‌باشد و این مهم با تلاش هنرمندان میسر خواهد شد که در نهایت موجب نشاط و شادابی مردم می‌شود.

بر اساس این گزارش؛رضا رضایی بازیگر برگزیده برای بازی در《 تئاتر پتوس》،حسین اسد زاده شایسته تقدیر برای بازی در تئاتر《 بابا خوب کن》،مهسا موسوی شایسته تقدیر به خاطر پوستر برگزیده نمایش 《خواب سبک》،فاطمه قدرتی کارگردان برگزیده نمایش 《خواب سبک》معرفی و تجلیل شدند.

همچنین نمایش《پتوس》به نویسندگی،کارگردانی و بازیگری رضا رضایی از سوی هیئت داوران برای حضور در جشنواره تئاتر کوتاه جوان استان انتخاب شد.

آثار نخستین جشنواره تئاتر مونولوگ شهرستان جاجرم را مهدی کشمیری،محمد شاکری،مهدی فخرانی و انسیه حاجی زاده داوری کردند.




نظرات کاربران