در حال بارگذاری ...
معاون امورهنری و سینمایی ارشاد استان:

شاهد تعامل خوبی بین گروه‌های نمایشی اردبیل هستیم

معاون امورهنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل در پارس آباد با اشاره به تبادل گروه های نمایشی استان، گفت: با اجرای نمایش های مختلف در شهرستان ها، تعامل خوبی را بین گروه های نمایشی استان اردبیل شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار  ایران تئاتر از اردبیل؛ سعید نوریان، معاون امورهنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل در حاشیه اجرای نمایش«اندیشه ابری دلتگ» توسط هنرمندان مشگین شهری در مجتمع فرهنگی و هنری آراز پارس آباد، با قدردانی از تلاش های گروه های نمایشی استان برای رونق بخشی به صحنه های نمایش، گفت: خوشبخنانه با شرایط حاصل شده از کنترل ویروس کرونا و آغاز فعالیت های دوباره فرهنگی و هنری، هنرمندان تئاتر استان اردبیل با تولید و اجرای نمایش، صحنه های نمایش استان رونق یافته و مثل سال های قبل از کرونا با حضور تماشاگران، سالن های نمایش استان عظمت یافته اند.

وی با بیان اینکه بعد از برگزاری جشنواره تئاتر استانی، گروه های نمایشی استان در تلاشند تا آثار تولیدی خود را در شهرستان های مختلف به روی صحنه ببرند، افزود: این ایده و طرح ارزشمندی است و در تلاش هستیم تا زمینه را برای حضور همه گروه های نمایشی استان در شهرهای مختلف و حتی در دیگر استان ها فراهم کنیم.

سعید نوریان با اشاره به تبادل گروه های نمایشی استان، گفت: با اجرای نمایش های مختلف در شهرستان ها، تعامل خوبی را بین گروه های نمایشی استان اردبیل شاهد هستیم.

وی با اعلام اینکه در این راستا و در حمایت از گروه های نمایشی شهرستان های مختلف، تا کنون و بعد از جشنواره تئاتر استانی، هنرمندان شهرستان پارس آباد در شهرهای اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر و خلخال به اجرای نمایش خود پرداخته اند، اظهار داشت: مشگینی ها نمایش خود را در شهرهای خلخال، گرمی، مشگین شهر و پارس آباد اجرا کرده اند و در روزهای آتی هم، میهمان هنرمندان و هنردوستان اردبیلی خواهند بود.

معاون امورهنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با اعلام اینکه هنرمندان بیله سواری هم در شهرهای اردبیل و بیله سوار، نمایش تولیدی خود را به روی صحنه برده اند، افزود: از همه گروه های نمایشی که امکان حضور در شهرهای مختلف استان را دارند، دعوت می کنیم تا در قالب طرح تبادل گروه های نمایشی، در شهرهای مختلف استان حضور داشته باشند.

وی با اعلام اینکه تبادل گروه های نمایشی، زمینه را برای ارتقای تئاتر شهرستان ها فراهم می کند، از مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان، روسای ادارات فرهنگ و ارشاداسلامی و نیز گروه های نمایشی و هنرمندان و علاقه مندان به تئاتر شهرستان ها در همراهی با اجرای این طرح قدردانی کرد.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران