در حال بارگذاری ...
خوانش نامه‌ای عاشقانه با زبان ستاره‌ها

اجرای نمایش «یک ماه، هزار آسمان» در برج آزادی

نمایش «یک ماه، هزار آسمان» از ۳ بهمن‌ماه تا ۱۵ بهمن‌ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر  نمایش «یک ماه، هزار آسمان» به نویسندگی و کارگردانی حمید ابراهیمی و تهیه‌کنندگی آیدین عزیزی، داستان یکی از شهدای مدافع حرم را روایت می‌کند که توسط نامه‌ای عاشقانه محل شهادتش را با زبان ستاره‌ها برای همسرش بازگو می‌کند و همسرش که ستاره‌شناس است متوجه زبان اشاره در نامه شده، در این میان پدرش که مردی است متنفذ و قدرتمند، او را دچار مشکلاتی می‌سازد و ...

جمعی از بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون از جمله، حسین سحرخیز، سیروس اسنقی، حامد آقائی، بیتا خردمند، پژمان کاشفی، ندا قاسمی، فیروز حیدرزاده، اهورا ابراهیمی، رضا روستا و حمید ابراهیمی در این نمایش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه نمایند.

نمایش «یک ماه، هزار آسمان» به علت وضعیت کرونا با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و با ظرفیت 50 درصدی سالن 300 نفره برج آزادی اجرا می‌شود.




مطالب مرتبط

اجرای نمایش «شور تماشایی من» در برج آزادی

اجرای نمایش «شور تماشایی من» در برج آزادی

نمایش «شور تماشایی من» که دربرگیرنده آیین‌های سنتی و فولکلوریک مناطق مختلف ایران است، با حضور 50 بانوی اجراگر و پنج گروه حرکتی، در سالن اصلی برج آزادی اجرا خواهد شد.

|

گفت‌وگو با حمید ابراهیمی، داور جشنواره خاوران

جشنواره‌های تئاتر منطقه‌ای، با آثار کم‌تر و باکیفیت‌تر برگزار شوند
گفت‌وگو با حمید ابراهیمی، داور جشنواره خاوران

جشنواره‌های تئاتر منطقه‌ای، با آثار کم‌تر و باکیفیت‌تر برگزار شوند

حمید ابراهیمی، داور جشنواره خاوران (مشهد)، بر این باور است هر چقدر تعداد آثار راه‌یافته از استان به جشنواره تئاتر منطقه‌ای کاهش یابد و بر کیفیت آن ها افزوده شود، این رویداد را باشکوه‌تر و زیباتر خواهد کرد.

|

نظرات کاربران