در حال بارگذاری ...
ناصر آقایی در مراسم افتتاح نمایش «بک استیج» مطرح کرد؛

سیستم آموزشی در بعضی آموزشگاه‌های بازیگری ضعف دارد

ناصر آقایی در افتتاحیه نمایش «بک استیج» در تماشاخانه همای سعادت گفت: سیستم آموزشی در دانشگاه‌ها و بعضی آموزشگاه‌ های سینمایی و تئاتری، گرفتار ضعف است.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط ‌عمومی نمایش، در مراسم افتتاحیه نمایش «بک استیج» با طراحی و کارگردانی سعید دولتی کاری از کارگاه بازیگری همای سعادت که چهارشنبه شب گذشته با حضور تعدادی از علاقه‌مندان و هنرمندان برگزار شد، ناصر آقایی در صحبت‌هایی کوتاه با انتقاد از نحوه آموزش در برخی کلاسهای بازیگری گفت: سیستم آموزشی در این آموزشگاه ها و موسسات باید مورد بازنگری قرار گیرد.

او همچنین درباره نمایش «بک استیج» گفت: دانشجو و هنرجوی بازیگری در حین آموزش باید بعنوان بازیگر روی صحنه، آموزش خودش را تکمیل کند و این نمایش نمونه بارز چنین حرکتی است که توسط سعید دولتی به عنوان مدرس بازیگری و کارگردان اثر روی صحنه رفته است. جا دارد من به گروه بازیگران به خاطر اینکه برای اولین بار صحنه حرفه ای تئاتر را تجربه کردند، تبریک بگویم و برایشان آرزوی موفقیت و پیشرفت در این عرصه کنم.

نمایش «بک استیج» از روز 6 تا 22 بهمن ماه جاری هر روز ساعت 19:30 در تماشاخانه همای سعادت روی صحنه می‌رود. 

در خلاصه داستان نمایش آمده: برشی از یک کلاس بازیگری و دغدغه های بازیگران برای یک اجرای تاثیرگذار که با تعامل با تماشاگران به انجام خواهد رسید.

رضا طالبی کناری، علی زینلی، آناهیتا بابایی، آناهیتا خدادادی، مهدی مروی، میلاد آذریان، فاطمه مروی، سید نیکان صالحی بازیگران این نمایش هستند.

سایر عوامل نمایش «بک استیج» عبارتند از: مشاور حرکت: حامد نصرآبادیان، مشاور کارگردان: عارف شریفی، موسیقی: رضا طالبی کناری، طراح پوستر بروشور و موشن گرافی: طاها علیدوستی، دستیار کارگردان: تمام گروه بازیگران، مسئول فنی: احمد حمزوی.




نظرات کاربران