در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان:

منتظر اجرای عمومی اثر برگزیده فجر در تهران هستیم!

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان در پی موفقیت بزرگ هنرمندان تئاتر خوزستان در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پیام تبریکی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان به مناسبت موفقیت ارزنده هنرمندان تئاتر اهواز در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پیام تبریکی منتشر کرد.

در متن این پیام تبریک آمده است:

کسب چهار تندیس رتبه نخست و یک تقدیر ارزشمند در اختتامیه چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و موفقیت نمایش «مرثیه ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ» به کارگردانی مجتبی رستمی فر را به ایشان و گروه نمایش پرتلاشش تبریک میگویم.

قطعا استمرار موفقیت های مجتبی رستمی فر پس از حضور موفق ایشان در جشنواره سی و هفتم تئاتر فجر با نمایش «تاکسیدرمی» و همچنین حضور و کسب نمایش برتر جشنواره سی و هشتم بین المللی تئاتر فجر با نمایش «همه فرزندان مکبث» و امسال نیز کسب عناوین برتر جشنواره چهلم بین المللی تئاتر فجر نشان و تثبیت کاربلدی ایشان است.

لذا این موفقیت ارزنده را به ایشان و گروه نمایش پرتلاشش و همچنین به جامعه تئاتر استان های کشور و بالاخص به خانواده معزز تئاتر خوزستان که مخلصانه و بی کمترین حمایت مالی در راه اعتلای این هنر قدسی در تلاشند را تبریک می گویم.

باشد که این بار قول اجرای عموم کار برگزیده جشنواره تئاتر فجر در تالارهای نمایشی تهران از سوی اداره هنرهای نمایشی کشور محقق شود و شاهد اجرای نمایش فاخر «مرثیه ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ» در تئاتر شهر تهران باشیم انشاالله.

محمد یاقوت پور

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان

 

به گزارش تئاتر خوزستان، آیین اختتامیه چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه شامگاه سه‌شنبه ۲۶ بهمن‌ ماه 1400 مصادف با سالروز ولادت حضرت علی(ع) در تالار وحدت تهران برگزار شد که نمایش «مرثیه ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ» کار گروه تئاتر آماتور اهواز موفق به کسب پنج جایزه ویژه از این جشنواره شد.




مطالب مرتبط

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» از اندیمشک، «سایلنت هملت؛ سایلنت» و «رسم‌الخط» اهواز و در بخش خیابانی نمایش «درد و ایده» از اهواز و نمایش «قهرمان غریب» از سوسنگرد به جشنواره منطقه‌ای ...

|

نظرات کاربران