در حال بارگذاری ...
برنامه تالارهای نمایشی تئاتر شهر در اسفندماه 1400 اعلام شد

«بی‌خوابی» در سایه

تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی و سایه مجموعه تئاتر شهر، هفته جاری میزبان مخاطبان تئاتر با چهار اثر نمایشی مختلف خواهد بود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی و سایه مجموعه تئاتر شهر از روز یکشنبه هشتم اسفند ماه میزبان مخاطبان تئاتر با چهار اثر نمایشی مختلف خواهد بود.

در تالار سایه نمایش «بی‌خوابی»  به نویسندگی و کارگردانی سعید هاشمی‌پور و بازی رضا بهرامی، علی تابع امام،  هورا سلیمانی، سحر گلشیرازی و امین نبی‌اللهی از روز یکشنبه هشتم اسفند ماه ساعت 19:15 به مدت زمان 80 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان اجراهای خود را از سر می‌گیرد.

در خلاصه داستان نمایش «بی‌خوابی» آمده است: «پدرام، دوست سمانه که مدیرعامل یک شرکت بزرگ تجاری است، بر اثر یک اتفاق کشته می‌شود و پدر پدرام مدیریت شرکت را به هادی (پسر عموی پدرام) می‌سپرد. یک سال بعد، سمانه به شواهدی دست می‌یابد که نشان می‌دهد...»

در تالار اصلی هم نمایش « خانه سیاه است» با نگاهی به  آثار، اشعار و زندگی فروغ فرخزاد به نویسندگی و کارگردانی محسن اردشیر و بازی علی قاجاری، محمدرضا شریفی، علیرضا شریفی، پونه قدیری، محمد امین پازوکی، هانیه بذرافشان، فاطمه موسوی، آرزو صراف رضائی، امیرحسین اسفندیاری، لیلا بروفه، المیرا حسنلو، فروغ درویش‌زاد، سوزان عمران، پارسا جوهری فرد، شکیبا رنجبر، مریم موسوی، کوثر نعمتی، محمد مهنانی، آوا مهماندوست، رحمان اسماعیلی، پریسا حسین‌زاده، مبینا رحیمی، دالیا خندانی، فاطمه زهرا آقایی، شایان میرحسینی، مهران عبدی، پیام زمانی، پریناز بور، نرگس میرفتاح، ابوالفضل شاکری، افسانه زنگنه، فاطمه شیخلر، امیررضا محمدزاده، علی نعمتی و آرمیتا لطفی ساعت 19 به مدت زمان 60 دقیقه و با بلیت 70 هزار تومانی به صحنه می‌رود.

«تَرَقُب» عنوان تازه‌ترین اثر نمایشی تالار قشقایی به نویسندگی مسعود شامی و کارگردانی مشترک مسعود شامی و میلاد خرّم است که طی روزهای پیش رو ساعت 19:30 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان میزبان مخاطبان تئاتر است. در این اثر نمایشی مهناز میرزایی، سایه کبیری و مائده جلالی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: روایتی از سه دوره حیات آدمی، در هیبت زنانگی بر زمین … هر جهان را بنگر که چگونه یک اتم است ... در بی‌نهایتم هستی که به کار و کار و کار در دَمی، آ-دَم دمید و [دآد] داد آدم‌ی، که بدان. پس تو چِ می‌دانی؟!

تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر هم در روزهای پیش رو همچنان میزبان مخاطبان تئاتر با نمایش «احتمالات» به نویسندگی و کارگردانی علی شمس خواهد بود.

در این اثر نمایشی که ساعت 20 با مدت زمان 100 دقیقه و قیمت بلیت 60 هزار تومان روی صحنه می‌رود، عزالدین توفیق، امیر باباشهابی، آرش اشاداد، محمد امین پازوکی، دانیال خیری‌خواه، نسرین درخشان زاده، فرزین محدث، بهاره افشاری و افسانه کمالی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: احتمال هم‌نشین شدن هرکسی با هرکسی یا هرکسی با هر چیزی یا هرچیزی با هر چیزی در هر حالتی ممکن است.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

نظرات کاربران