در حال بارگذاری ...
اجرای پایانی «بی‌خوابی» ویژه منتقدان و خبرنگاران تئاتر

وقتی قاتل جایگاه مقتول را تصرف می‌کند

نمایش «بی‌خوابى» به کارگردانی سعید هاشمی‌پور اجرای پایانی خود را در روز دوشنبه ۲۳ اسفندماه (امروز) به میزبانی از منتقدان تئاتر و اصحاب رسانه اختصاص داد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «بی‌خوابى» به نویسندگی و کارگردانی سعید هاشمی‌پور، روز دوشنبه 23 اسفندماه، ساعت 19:15 در سالن سایه، ویژه‌ منتقدان و خبرنگاران حوزه‌ تئاتر اجرا می‌شود. این نمایش اثری اجتماعی با موضوع تاثیرات مواد مخدر بر زندگی و کار جوانان است.

در خلاصه‌ داستان نمایش آمده: پدرام، دوست سمانه و مدیرعامل یک شرکت بزرگ تجاری، بر اثر یک اتفاق کشته می‌شود. پدر پدرام مدیریت شرکت را به هادی پسرعموی او می‌سپارد. یک سال بعد، سمانه با شواهدی در دست سعی دارد ثابت بکند که هادی نامزد فعلی سمانه، قاتل پدرام است.

رضا بهرامی، علی تابع‌امام، هورا سلیمانی، سحر گل‌شیرازی و امین نبی‌اللهى بازیگران اصلی نمایش روی صحنه و رها پوررحمتى، بازیگر بخش فیلم این اجراست.

سایر عوامل نمایش عبارتند از: علی نصر (مجری طرح)، عباس اقسامی (مشاور کارگردان)، سعید حسنلو (طراح صحنه)، عاطفه نورپیشه (طراح لباس)، میثم صفری (طراح نور)، شبنم روزبهانه (طراح گریم)، عارفه عنایتی (مشاور نمایش‌نامه)، روح‌الله مسرور (کارگردان بخش فیلم)، فرشاد مهدی‌زاده (دستیار کارگردان)، لاله عباسی (مدیر صحنه)، آیه سلطانی (منشی صحنه)، سارا موسوی (دستیار لباس)، لیلی کاظمی (طراح پوستر و بروشور)، مسعود میرمیری (عکاس)، مریم شریعتی (مدیر تبلیغات)، فرنیک بوذری، فاطمه شریعتی (تبلیغات مجازی؛گروه هنری پژواک)، روح‌الله رضایى (تدوینگر بخش فیلم)، حسین صمیمی (تصویربردار بخش فیلم).

این نمایش ساعت 19:15، با مدت‌زمان 80 دقیقه در سالن سایه مجموعه‌  تئاتر شهر اجرا می‌شود.




مطالب مرتبط

نقد و نظری بر نمایش «شنگرف» به نویسندگی و کارگردانی علی یداللهی

خوانشی نو و شایسته از داستان سیاوش
نقد و نظری بر نمایش «شنگرف» به نویسندگی و کارگردانی علی یداللهی

خوانشی نو و شایسته از داستان سیاوش

احمدرضا حجارزاده: شاهنامه فردوسی یکی از غنی‌ترین منابع اقتباس داستان‌های ایرانی در قالب هنرهای نمایشی است اما سینما و تئاتر ایران از این مخزن بی‌پایان داستان‌های حماسی، اسطوره و پهلوانی، ...

|

نگاهی به نمایش «وِرا نام تهمینه سهراب کرد» نوشته و کار «حسین تفنگدار»

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند
نگاهی به نمایش «وِرا نام تهمینه سهراب کرد» نوشته و کار «حسین تفنگدار»

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

سید علی تدین صدوقی: نمایش «وِرا نام تهمینه سهراب کرد» همان‌گونه که از نامش پیداست، در مورد زنان شاهنامه است تا مردان آن، زیرا حسین تفنگدار در جایگاه نویسنده و کارگردان با این نام‌گذاری درواقع ...

|

شوق تماشای اساطیر و تاریخ کهن ایران‌زمین

«وِرا نام تهمینه سهراب کرد»؛ نو روایتی از داستان زنان شاهنامه
شوق تماشای اساطیر و تاریخ کهن ایران‌زمین

«وِرا نام تهمینه سهراب کرد»؛ نو روایتی از داستان زنان شاهنامه

حسین تفنگدار*: «وِرا نام تهمینه سهراب کرد» داستان زنی ا‌ست که از دخمه‌ تاریخ برمی‌خیزد و آهنگِ افشاگری می‌کند. او مدعی می‌شود آنچه از داستان رستم و سهراب شنیده‌ایم، دروغی بیش نیست و راست ...

|

نقدی بر نمایش «نفرین رزالین» نوشته و کار مسعود طیبی

رومئو و ژولیت؛ قربانیان عشقی نافرجام در رقابت صاحبان قدرت
نقدی بر نمایش «نفرین رزالین» نوشته و کار مسعود طیبی

رومئو و ژولیت؛ قربانیان عشقی نافرجام در رقابت صاحبان قدرت

سیدعلی تدین صدوقی: این شب‌ها گذرتان به تئاتر شهر بیفتد در سالن قشقایی می‌توانید تماشاگر نمایش «نفرین رزالین» تازه‌ترین اثر نمایشی مسعود طیبی باشید. نمایشی که درام معروف «رومئو و ...

|

نقد و نظری بر نمایش «حقایقی درباره‌ سگ‌ها و گربه‌ها» نوشته محمد منعم و کار محمدهادی عطایی

سالاد اولویه با سس قرمز
نقد و نظری بر نمایش «حقایقی درباره‌ سگ‌ها و گربه‌ها» نوشته محمد منعم و کار محمدهادی عطایی

سالاد اولویه با سس قرمز

احمدرضا حجارزاده: محمدهادی عطایی گرچه تجربه‌های پراکنده‌ای در عرصه کارگردانی تئاتر داشته اما بیش‌تر به‌عنوان بازیگر تئاتر شناخته می‌شود تا کارگردان. او که اغلب در نمایش‌هایی با رویکرد دینی ...

|

در نشست خبری نمایش «روال عادی» مطرح شد

مجید مجیدی: وظیفه ماست که از تئاتر حمایت کنیم
در نشست خبری نمایش «روال عادی» مطرح شد

مجید مجیدی: وظیفه ماست که از تئاتر حمایت کنیم

مجید مجیدی کارگردان مطرح سینما در مراسم رونمایی از پوستر و نشست خبری نمایش «روال عادی» گفت وظیفه ما این است که از تئاتر حمایت کنیم. ما به تئاتر مدیون هستیم و حمایت امروز ما از تئاتر به نوعی خمس و زکاتی است که باید پرداخته شود. ما در دهه ۶۰ از تئاتر کوچ کردیم و به سینما رفتیم.

|

در گفت‌وگو با کاوه مهدوی مطرح شد

«آبی‌گونه»؛ نمایشی با محوریت اخلاق با پرهیز از کلیشه‌ و شعار
در گفت‌وگو با کاوه مهدوی مطرح شد

«آبی‌گونه»؛ نمایشی با محوریت اخلاق با پرهیز از کلیشه‌ و شعار

کاوه مهدوی، نویسنده و کارگردان نمایش «آبی‌گونه» می‌گوید، بسیاری از مسائل  و موضوعات در شخصیت و فرهنگ ما نهادینه شده است و موفقیت یک اثری هنری در پرهیز از پرداخت شعارگونه و دوری از کلیشه‌های مرسوم است.

|

نظرات کاربران