در حال بارگذاری ...
در نخستین جلسه هیات مدیره موسسه هنرهای نمایشی فارس در سال جدید مطرح شد:

آموزش و تولید اصلی ترین نیاز هنرهای نمایشی است

نخستین جلسه هیات مدیره موسسه هنرهای نمایشی فارس در سال ۱۴۰۱ با حضور اعضا و بازرس برگزار و فعالیت های مختلف این مجموعه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس، در نخستین جلسه سال جدید هیات مدیره موسسه هنرهای نمایشی فارس متشکل از احمد وامق ، هادی امامی مقدم ، نوید جعفری، مجتبی حسینی قیری و بهنام بداغی و همچنین بازرس انجمن کامران آرایش کشکولی به بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات و کمبودهای شهرستانهای استان و همچنین نیازمندی ها پرداختند.

در این جلسه مسائل مختلفی همانند برگزاری مجمع عمومی در سال جدید جهت حضور نمایندگان گروه های نمایشی استان، تسریع در روند اجراهای نمایشی و همچنین چگونگی برنامه ریزی برای آموزش استانی و منطقه ای مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه فعالیت اعضا هیات مدیره بررسی و آسیب شناسی شد تا در سال جدید با روندی متناسب امور نمایشی پیگیری شود.

در خصوص فعالیت های سال گذشته فهرست کامل فعالیت های موسسه هنرهای نمایشی فارس توسط اعضا اعلام و بررسی شد‌.

از دیگر موارد بررسی شده در این جلسه هماهنگی جهت بررسی عملکرد نمایندگان موسسه هنرهای نمایشی فارس در شهرستان ها و همچنین اعطای نمایندگی به چند شهرستان تازه تاسیس در دستور کار قرار گرفت.

همچنین بررسی زمان بندی برگزاری جشنواره های استانی و هماهنگی جهت زمان بندی صحیح و تقسیم در طول سال مورد بررسی قرار گرفت.

در خصوص برگزاری اختتامیه جشنواره استانی نمایشنامه نویسی هنر پارس گفتگو و برنامه ریزی شد تا در اولین فرصت این برنامه برگزار شود.

در این جلسه از پوستر اولین نشست دورهمی هنرمندان تئاتر در شیراز با عنوان دیالوگ رونمایی شد که این جلسات صمیمانه از ۳۰ فروردین بصورت هفتگی روزهای سه شنبه در شیراز با هدف گفتگو و همدلی میان هنرمندان تئاتر برگزار و پس از آن در سایر شهرستانهای استان با همت هنرمندان تئاتر ادامه و گسترش خواهد یافت.

همچنین مقرر شد روزهای ۴ شنبه هر هفته هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی فارس ایران در تماشاخانه استاد هودی جهت دیدار با هنرمندان و گفتگو با ایشان حضور داشته باشند.

 

 

 




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

با حضور هنرمندان شیرازی

«بی‌خوابی» در جشنواره بین‌المللی تئاتر دربندیخان عراق درخشید
با حضور هنرمندان شیرازی

«بی‌خوابی» در جشنواره بین‌المللی تئاتر دربندیخان عراق درخشید

نمایش «بی‌خوابی» به کارگردانی شیما پورسهم‌الدین، کاری از هنرمندان شیرازی، به عنوان نماینده ایران در هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی دربندیخان عراق حضور پیدا کرد و موفق به کسب مقام دوم بهترین نمایش در بخش بین‌الملل شد.

|

سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس برگزیدگان خود را معرفی کرد

سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس برگزیدگان خود را معرفی کرد

آیین اختتامیه سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس شامگاه شنبه ۲۷ آبان در تالار حافظ شیراز برگزار شد و در بخش آثار خیابانی نمایش «بهمن» به عنوان اثر برگزیده معرفی شد. همچنین در بخش تئاتر صحنه‌ای، نمایش های «ایلخونی»، «تاوان»، «یک ماه و سه روز و ۲۴ ساعت» و «روزهای اوج یک ...

|

نظرات کاربران