در حال بارگذاری ...
هم‌زمان با آغاز شب های قدر:

اجرای نمایش «قانلی محراب» در مساجد شهرستان مرزی گرمی آغاز شد

به‌مناسبت بزرگداشت شب های قدر، گروه تئاتر ترمه شهرستان گرمی، نمایش«قانلی محراب» را در مساجد روستاهای شهرستان مرزی گرمی اجرا می کند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل؛ هم‌زمان با شب های پرفیض قدر و به مناسبت گرامیداشت ایام ضربت خوردن و شهادت مولی الموحدین، حضرت علی(ع)، گروه تئاتر ترمه شهرستان گرمی، نمایش«قانلی محراب» نوشته علی حسن زاده را با کارگردانی حسن مهدی زاده در مساجد روستاهای این شهرستان اجرا می کند. اجرای این نمایش که از روستای اظماره در 31 فروردین آغاز شده تا 4 اردیبهشت ادامه دارد.

نیما اوجاقی،ذبیح اله صدری،امیر تنهایی،عبدالعلی صمدی،افسانه محسنی،سویل اکبری،یوسف رمضانی،پویا شاهی،عرفان ذکی زاده،علی شاکری،مهدیس مهدی زاده،رسا جهانی،ایلیا زندیان،محمدرضا امینی فر،ابوالفضل قریشی،ساینا نوروزی وغزل احمدزاده برای این نمایش،ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:دستیار کارگردان:نیما اوجاقی،صداگذار:حسین پناهی،نورپرداز:محمد آقازاده،طراح لباس:سمیه بیدار،دستیار لباس:پویا اسداللهی،طراح گریم:حسن مهدی زاده،تدارکات:علی شاکری،رسا جهانی /قدیر احمدزاده،نوازنده نی:علی محمدی،مداح:کربلایی عبدالله نعمتی،طراح پوستر:نیما اوجاقی،عکاس:سالار اوجاقی و مدیر رسانه:وحید رستمی

 




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران