در حال بارگذاری ...
تغییر ساعت اجرای نمایش در تالار هنر

«نینا و جادوی ماه‌ها» از ششم اردیبهشت روی صحنه می‌رود

با توجه به تعطیلی تالار هنر به مناسبت شب های قدر و شهادت حضرت علی(ع)، نمایش «نینا و جادوی ماه‌ها» به نویسندگی ماندانا عبقری و کارگردانی علیرضا دهقانی از روز سه شنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۸:۳۰ مجددا اجراهای خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی تالار هنر، در این نمایش ماندانا عبقری، حسین مزینانی، مسعود محرابی، سامان فرشید‌نیا، حامد نظامی‌اصل، امیرحسین امانی، نرگس مروتی، رضوان عباسی، مارال عبدالحسین، یاسمن رحیمی، صدف صمدی، سعید سلطانیان و غزاله امیرسرداری ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارت‌اند از طراح صحنه و طراحی ساخت عروسک: ماندانا عبقری، روابط عمومی و مشاور تبلیغات: سجاد آقابابائی و آزاده شهریاری فر (تماشاگران تئاتر نارنجی)، طراح لباس: رکسانه عبقری، خواننده و موسیقی: دانیال استاد عبدالحمید، مدیر صحنه: یاسر محمدی، دستیار کارگردان: غزاله امیرسرداری و عکاس: کوثر موسوی.

این نمایش در مورد نینا دختر خانواده فقیری است که برای درمان مادر بیمارش به جنگل می‌رود تا گل موگه جمع‌آوری کند و در ازای آن جایزه شاهزاده را دریافت کند؛ اما در جنگل برفی خبری از گل‌های موگه نیست. نینا اتفاقی به کلبه دوازده ماه می‌رسد و آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا با عوض کردن جای فصل‌ها موگه را به نینا هدیه بدهند. نینا با گل‌های موگه به قصر می‌رود اما پروفسور قلابی قصر با گرفتن گل‌های موگه و گردنبند نینا باعث به هم ریختن اوضاع می‌شود و...

نمایش «نینا و جادوی ماه‌ها»  از روز سه شنبه 6 اردیبهشت ساعت 18:30 مجددا اجراهای خود را آغاز خواهد کرد. علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت به صورت اینترنتی از طریق سایت تیوال اقدام کنند. همچنین شماره تلفن هماهنگی 09362494588 – 09333472700 و رزرو مجازی: 09308855117در دسترس و پاسخگوی تماشاگران و مخاطبان نمایش‌های کودک خواهد بود.




مطالب مرتبط

«پینوکیو» در تالار هنر نمایشنامه‌خوانی می‌شود

«پینوکیو» در تالار هنر نمایشنامه‌خوانی می‌شود

اولین برنامه نمایشنامه‌خوانی تالار هنر در راستای معرفی آثار برتر جهان در قالب نمایشنامه‌خوانی، به نمایشنامه «پینوکیو» با کارگردانی داوود زارع اختصاص پیدا کرده است که در روزهای ابتدایی اردیبهشت 1403 به صحنه خواهد رفت.

|

آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت
آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 17 فروردین‌ ١۴٠٣ اعلام شد. طبق این گزارش نمایش «هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی و بازی هوتن شکیبا با 24 اجرا به فروشی 130 میلیون تومانی دست پیدا کرد.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

نظرات کاربران