در حال بارگذاری ...
در جلسه شوراری اداری شهرستان بوکان مطرح شد

نمایش برگزیده جشنواره تئاتر خیابانی «نالشکینه» در جشنواره سراسری لاهیجان

نشست دبیرخانه جشنواره استانی خیابانی شهرستان بوکان با شورای اداری این شهرستان برگزار شد.                                            

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان آذربایجان‌غربی به نقل از دبیرخانه جشنواره استانی خیابانی شهرستان بوکان ۲۳ فروردین ۱۴۰۱جلسه کارگروه اداری شهرستان بوکان برای برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی استانی نالشکینه به ریاست معاونت سیاسی آوات براخاصی برگزار شد. در ابتدای جلسه ریاست  نیروی انتظامی، رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار، بخشداران مرکزی و سیمینه، ریاست اداره ورزش و جوانان، رئیس صنعت و معدن، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، ریاست اداره آموزش و پرورش‌، رئیس میراث فرهنگی و گردشگری، رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، ریاست کتابخانه های عمومی، مدیرعامل شهرک های صنعتی و کارخانجات و رئیس اتاق اصناف حضورداشتند.
 افشین ناصری دبیر جشنواره در مورد نحوه برگزاری و مکانهای اجرا و پذیرش و اسکان و پذیرایی گروه ها توضیحات لازم را ارائه داد. دبیر اولین جشنواره تئاتر خیابانی بوکان مهمترین مشکل در مسیر برگزاری جشنواره کمبود اعتبارات دانست.
در ادامه جلسه ریاست آموزش و پرورش با دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی خود را برای اسکان گروه‌های اعلام کردند، رئیس شورای اسلامی شهر قرار شد در جلسه‌ای جداگانه مصوبه اعتباری برای جشنواره تئاترخیابانی داشته باشد و شهرداری چاپ تبلیغات بنر ها را بر عهده گرفت و مقرر شد تعداد ۱۲ بیلبورد در اختیار جشنواره قرار گیرد. اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف نیز کمک های خود را به جلسه دوم جشنواره واگذار نمود. در آخر جلسه معاونت سیاسی این رویداد فرخنده فرهنگی را به فال نیک گرفت و به برگزارکنندگان این جشنواره تبریک گفت و قرار شد در جلسه دوم مسائل موشکافانه مورد ارزیابی قرار گیرد.




نظرات کاربران