در حال بارگذاری ...
عیارنامه در رادیو نمایش

پخش زندگی پهلوان خوشنام دوران صفویه از رادیو نمایش

از روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه، پخش مجموعه رادیویی «عیارنامه» از شبکه رادیویی نمایش آغاز می شود.

به گزارش ایران تئاتر ، به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش،مجموعه نمایشی «عیارنامه»،داستان زندگی میرباقر آجرپز عیاری از دیار اصفهان است؛او پهلوان خوشنامی است که در دوره صفویه می زیست و زندگی او در قصه ها همچنان ادامه دارد.

«عیارنامه» به سردبیری مجید نظری نسب،نویسندگی علی دنیوی ساروی،تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا،کارگردانی رضا عمرانی،افکتوری نرگس موسی پور،صدابرداری جعفر جودتی،گرافیک احسان پیرولیان و با هنرمندی محمدآقامحمدی،محسن بهرامی،محمد پورحسن،مهرداد مهماندوست،بهناز بستان دوست،سعید سلطانی،امیر فرحان نیا،شیوا رفیعیان،شیما جانقربان،حمید یزدانی،محمدرضاعلی،شهریار حمزیان،احمد لشینی،محمد مجدزاده و رضا عمرانی از هفدهم اردیبهشت ماه ساعت 22:30 به روی آنتن رادیو نمایش می رود و تکرار آن روز بعد ساعت 1:30 دقیقه است.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی
نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی

سیدعلی تدین‌صدوقی: نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»، همان‌طور که از نامش به ذهن متبادر می‌شود، خود در ورطه بلبشویی به لحاظ متن و اجرا به‌نوعی سردرگمی و تکرار افتاده است. به دیگر سخن نمی‌توان ...

|

بلیت فروشی «مجنون آن لیلی» آغاز شد

بلیت فروشی «مجنون آن لیلی» آغاز شد

بلیت‌فروشی موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» به کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی که در تالار حافظ روی صحنه می‌رود، آغاز شد. 

|

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری فراخوان اجرای نمایش در تماشاخانه‌های مهر و ماه خود را در راستای اهداف و سیاست‌های خود و به‌منظور انتخاب آثار نمایشی شایسته‌ برای اجرا در سال 1403 از گروه‌ها و کارگردانان فعال، اساتید دانشگاه، دانشجویان تئاتر و جوانان خلاق دعوت کرد.

|

نظرات کاربران