در حال بارگذاری ...
توسط دبیرخانه منتشر شد

جدول اجراهای جشنواره ملی پانتومیم ایران

جدول اجراهای جشنواره ملی پانتومیم ایران توسط دبیرخانه این جشنواره منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از زنجان، طبق این جدول آغاز رسمی جشنواره ملی پانتومیم ایران ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 1401/02/20 و با اجرای مراسم خوش آمدگویی در سالن انتظار فرهنگسرای امام خمینی (ره) خواهد بود.

ساعت ۱۰:۳۰ نمایش «انتظار» به نویسندگی کبری شعبانی و کارگردانی علی عماری از استان زنجان،شهرستان طارم آغازگر جشنواره ملی پانتومیم ایران خواهد بود. ساعت ۱۱:۱۵ نمایش «کلروفیل» به نویسندگی رضا باقر پور و کارگردانی رضا نیک خواه از استان آذربایجان شرقی،شهرستان تبریز اجرا خواهد شد. ساعت ۱۲ هیأت منتقدین به نقد دو نمایش اجرا شده در سالن یادگار خواهند پرداخت.ساعت ۱۶:۳۰ نمایش «آه لیدی مکبث» به نویسندگی غلامرضا یونس فرد و کارگردانی سهیلا میرزاخانی از استان مرکزی،شهرستان اراک در محل سالن ماندگار به روی صحنه خواهد رفت.ساعت ۱۷:۳۰ نمایش «اُد قالاسی» به نویسندگی و کارگردانی مهدی صالحیار از استان آذربایجان شرقی،شهرستان مرند در محل تالار هنر اجرا خواهد شد. ساعت ۱۸:۱۵ نمایش «اسیر آزاد» به نویسندگی آزاده شهریاری و کارگردانی سجاد آقابابایی از استان تهران،شهرستان تهران در محل سالن ماندگار به روی صحنه خواهد رفت. در ساعت ۱۹ نمایش «اکسیژن پوک» به نویسندگی و کارگردانی سید میلاد آل عبایی از استان هرمزگان، شهرستان بَستک در محل تالار هنر اجرا خواهد شد.ساعت 19:30 هیأت منتقدین به نقد نمایش های اجرا شده در نوبت عصر روز اول اجراها در محل سالن یادگار خواهند پرداخت.

روز دوم اجراهای جشنواره ملی پانتومیم ایران با نمایش «سقوط» به نویسندگی و کارگردانی شهاب پیرولی از استان مرکزی،شهرستان اراک ساعت ۱۰:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ در محل تالار هنر آغاز خواهد شد. ساعت ۱۱:۳۰ نمایش «بازیچه و زندگی» به نویسندگی مژده مرادی و کارگردانی بهزاد اسکندری از استان کرمانشاه،شهرستان کرمانشاه در محل سالن ماندگار اجرا خواهد شد. ساعت ۱۲ هیأت منتقدین به نقد دو نمایش اجرا شده در سالن یادگار خواهند پرداخت.ساعت ۱۶ نمایش «پنجره» به نویسندگی و کارگردانی سعید افخمی نمین از استان اردبیل،شهرستان نمین در محل تالار هنر به روی صحنه خواهد رفت.ساعت ۱۷ نمایش «نوازنده» به نویسندگی و کارگردانی اصغر محمدی از استان زنجان،شهرستان زنجان در محل سالن ماندگار اجرا خواهد شد. نهایتا ساعت ۱۸:۳۰ نمایش «Me» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا اسماعیلی از استان کردستان شهرستان سقز، پایان بخش اجراهای جشنواره ملی پانتومیم ایران خواهد بود.

گفتنی است اختتامیه این جشنواره که به ریاست امرا... حسنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و دبیری هنرمند پیش کسوت هنرهای نمایشی کشور و استان زنجان ساسان قجر برگزار می‌گردد،ساعت ۱۷:۳۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ در محل تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره)برگزار خواهد بود.

 




مطالب مرتبط

با رویکرد پذیرش آثار بیشتر خارجی

زنجان، چشم انتظار برگزاری سومین جشنواره پانتومیم است
با رویکرد پذیرش آثار بیشتر خارجی

زنجان، چشم انتظار برگزاری سومین جشنواره پانتومیم است

دبیر جشنواره بین‌المللی پانتومیم اعلام کرد برنامه‌ریزی‌ها برای سومین دوره این رویداد تئاتری انجام شده و امید است شهر زنجان در مهر 1403، میزبان آثاری بیشتر از هنرمندان خارجی باشد.

|

سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان، برگزیدگانش را معرفی کرد

سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان، برگزیدگانش را معرفی کرد

در آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان، دو نمایش صحنه‌ای «مرثیه‌ای برای کلمات» به کارگردانی سجاد انصاری و «لابیرنت» به کارگردانی اصغر محمدی از شهرستان زنجان به جشنواره مناطق فجر معرفی شدند.

|

نظرات کاربران