در حال بارگذاری ...
در بازدیدمدیر کل ارشاد کردستان مطرح شد:

ضرورت تجهیز و نگهداری سالن آمفی تئاتر سقز

ضرورت نگهداری و تعمیرات اساسی سالن ارشاد، تنها سالن استاندارد و اصولی سقز، بطور مستمر و هر سال ضرورت جدی و انکار ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کردستان،علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان  در ادامه سفر کاری به شهرستان سقز از بخش‌های مختلف مجتمع فرهنگی هنری به ویژه سالن اجتماعات این شهر بازدید و در جریان مشکلات و نارسایی‌های این مکان فرهنگی هنری قرار گرفت.
علیرضا اسماعیلی مدیر بخش خصوصی سالن ارشاد در این بازدید از مشکلات این سالن با توجه به قدمت ساختش از سال ۷۸ تاکنون،مطالبی را عنوان و ضرورت تعمیرات و تغییرات اساسی در این سالن را مطالبه کرد و با توجه به کمک و مساعدت مبلغ دویست میلیون تومانی دکتر نصر الهی زاده به سالن ارشاد سقز،خواهان تزریق این بودجه به تعمیرات و تغییرات سالن شد.

سالن ارشاد تنها سالن استاندارد سقز است و با توجه به برگزاری جشنواره تئاتر کوردی در سقز،اجراهای عمومی،جشنواره‌های شهروند و نمایشنامه خوانی و... در سقز،ضرورت نگهداری و تعمیرات اساسی آن بطور مستمر وهر سال ضرورت جدی و انکار ناپذیر است.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با داور هجدهمین جشنواره تئاتر کردی سقز

حمیدرضا نعیمی: تئاتر کردی درختی استوار است
گفت‌وگو با داور هجدهمین جشنواره تئاتر کردی سقز

حمیدرضا نعیمی: تئاتر کردی درختی استوار است

حمیدرضا نعیمی، داور هجدهمین جشنواره تئاتر کردی سقز، تئاتر کردی را همچون درختی استوار می‌داند که بر خاک این مرز و بوم ریشه تنیده و جزو هویت و شناسنامه این شهر به شمار می‌رود و تداوم این جشنواره برای هنرمندان اهمیت دارد.

|

نظرات کاربران