در حال بارگذاری ...
مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان اعلام کرد:

اسامی نامزدهای دریافت جایزه مسابقه نمایشنامه نویسی «انسان، هنر، بحران»

فاتح بادپروا مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان اسامی نامزدها و کاندیداهای دومین دوره مسابقه نمایشنامه نویسی « انسان، هنر، بحران» را اعرلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کردستان،  فاتح بادپروا مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان اعلام کرد پس از انتشار فراخوان ، بیش از ۳۵ نمایشنامه از نمایشنامه نویسان داخل و خارج کشور متقاصی حضور در مسابقه شدند که پس از بررسی اولیه دبیرخانه ۲۵ اثر به مرحله داوری راه یافتند. 

هیئت داوران دومین دوره مسابقه نمایشنامه نویسی « انسان،هنر،بحران »،متشکل از ناصح کامگاری،فارس باقری و دلشاد حسین،پس از بررسی و خوانش تعداد ۲۵ نمایشنامه شرکت کننده و پذیرفته شده در این دوره از مسابقه،نامزدهای دریافت جوایز را به شرح ذیل اعلام کردند:

۱_ سمۆره کان:صابر نیک بخت/ سنندج

۲_دووپشک:صابر دل بینا / سنندج

۳_ بەشی ئێمە لە بەهەشت سنجووە:سمیه یوسفیان/سقز

۴_هەوارگەی پیرۆزی باکور یا میراتی باوکێتی؟:محسن مصطفی پور و فاتح عیسی زاده / پیرانشهر

۵_چناره‌کان:کیانوش محمدی / سقز

۶_ باڵی مه یموون:تریفه کریمیان / تهران

۷_سیاساڵ:پرویز احمدی / سقز

۸_شێتی کاته‌کان به‌رده‌وامه:سامان رستمی / دهگلان

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان همچنین اعلام کرد آثار برگزیده نهایی،در چند روز آینده معرفی خواهند شد و نمایشنامه‌های منتخب در قالب یک جلد کتاب به چاپ خواهند رسید.
دومین دوره مسابقه نمایشنامه نویسی «انسان،هنر،بحران» را انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و واحد کردستان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌کند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران