در حال بارگذاری ...
با حکم ساسان قجر

داوران جشنواره ملی پانتومیم ایران معرفی شدند

با حکم دبیر جشنواره، علیرضا ناصحی، یاسر خاسب و یونس ولی پور به عنوان داوران جشنواره ملی پانتومیم ایران انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از زنجان و به نقل از امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی جشنواره ملی پانتومیم، در جشنواره امسال 12 اثر از استانهای مختلف کشور در بخش مسابقه با یکدیگر به رقابت می پردازند و آثار شرکت کنندگان به وسیله گروه سه نفره داوری مرکب از علیرضا ناصحی، یاسر خاسب و یونس ولی پور مورد ارزیابی و قضاوت قرار می گیرد.

این گزارش حاکیست:

علیرضا ناصحی : متولد سال 1352 بازیگر و کارگردان تئاتر، تلویزیون و سینما و صداپیشه بوده و در اجراهای زیادی در حوزه پانتومیم  در داخل و خارج از کشور حضور داشته و جوایز متعددی نیز در این زمینه کسب کرده است که از آن جمله می توان به مقام دوم بازیگری پانتومیم در اولین جشنواره پانتومیم حوزه هنری برای نمایش سه تابلو ،مقام سوم جشنواره پانتومیم بوشهر،مقام دوم جشنواره دانشجویی پانتومیم،اجرای پانتومیم ویلن نواز در پاریس سال۲۰۰۰، اجرای مایم و پاگانینی در اداره تئاتر و کسب مدال نخست جشنواره نمایشهای کوتاه جشنواره ارسباران اشاره کرد.

یاسر خاسب : متولد سال 1360 بازیگر، کارگردان و مدرس دانشگاه و سرپرست گروه بدن دیوانه است. یاسر خاسب از سال 1384 تاکنون اجراهای متعدد در حوزه پانتومیم، پانتومیم عروسکی، پرفورمنس های متعدد تک یا چند نفره، در ایران و خارج از کشور داشته و موفقیت های زیادی را در حوزه بازیگری و کارگردانی در این بخش کسب کرده و تقریبا در اکثر قریب به اتفاق جشنواره های معتبر بین المللی تئاتر دنیا حضور یافته است. وی از مدرسان بین المللی پرفورمنس نیز به شمار می رود و کارگاههای بین المللی  پرشماری را در داخل و خارج از کشور برگزار کرده است.

یونس ولی پور : متولد سال 1366 ، لیسانس و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر درام از دانشگاه دولتی اینجه صنعت باکو کشور جمهوری آذربایجان بوده و کارگردانی نمایش های زیادی را در حوزه پانتومیم بر عهده داشته. ولی پور سابقه تدریس در دانشگاههای داخل و خارج از کشور را نیز در کارنامه حرفه ای خود به همراه دارد.

جشنواره ملی پانتومیم ایران از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت امسال با ریاست امرالله حسنی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و دبیری ساسان قجر هنرمند پیشکسوت پانتومیم در استان زنجان برگزار می شود.




مطالب مرتبط

با رویکرد پذیرش آثار بیشتر خارجی

زنجان، چشم انتظار برگزاری سومین جشنواره پانتومیم است
با رویکرد پذیرش آثار بیشتر خارجی

زنجان، چشم انتظار برگزاری سومین جشنواره پانتومیم است

دبیر جشنواره بین‌المللی پانتومیم اعلام کرد برنامه‌ریزی‌ها برای سومین دوره این رویداد تئاتری انجام شده و امید است شهر زنجان در مهر 1403، میزبان آثاری بیشتر از هنرمندان خارجی باشد.

|

سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان، برگزیدگانش را معرفی کرد

سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان، برگزیدگانش را معرفی کرد

در آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان، دو نمایش صحنه‌ای «مرثیه‌ای برای کلمات» به کارگردانی سجاد انصاری و «لابیرنت» به کارگردانی اصغر محمدی از شهرستان زنجان به جشنواره مناطق فجر معرفی شدند.

|

نظرات کاربران