در حال بارگذاری ...
تماشاخانه ایرانشهر میزبان یک اجرا

شام آخر را پیش از دیگران خرید کنید

همزمان با آغاز پیش‌فروش نمایش «شام آخر» در سایت تیوال آهنگساز و گروه طراحان نمایش معرفی شدند.

به گزارش ایران تئاتر ، پیش فروش سه روز نخست نمایش «شام آخر»، اثری جدید از مسعود دلخواه، در سایت تیوال آغاز شد. همچنین آهنگساز و گروه طراحانی که کارگردان را در این نمایش یاری می‌کنند عبارتند از: «آهنگساز: آرمان پارسیان»، «طراح صحنه و لباس: فطیما زعفرانی»، «طراح نور: محمدمهدی سامی‌منش»، «طراح گریم: امیرعباس حاتمی».
دلخواه، کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر است که طی سال‌های گذشته نمایش‌های فاخری همچون «مفیستو» در سالن بزرگ تالار مولوی، «شاه‌لیر» در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر و چندین نمایش ارزشمند دیگر را به روی صحنه برده است. وی در این نمایش، در کنار گروه بزرگی از بازیگران و خوانندگان نسل جوان، از حضور چند بازیگر مطرح و باتجربه همچون؛ کاظم بلوچی، رحیم نوروزی و شهین نجف‌زاده نیز بهره می‌برد. دلخواه درباره این نمایش که از ۲۶ اردیبهشت‌ماه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود گفت: نمایشنامه «شام آخر» را بر اساس بخش‌هایی از رمان «مرشد و مارگاریتا» نوشته میخاییل بولگاکف و همینطور چندین منبع دیگر نوشته شده است. نمایش «شام آخر» همان گونه که از نامش بر می‌آید، درباره لحظات آخر زندگی حضرت عیسی مسیح(ع) به روایت مریم مقدس و حواریون او و همچنین محاکمه آن حضرت توسط پیلاطوس، حاکم یهودی است. نمایش شام آخر با رویکردی مدرن و با شیوه اجرایی نیمه موزیکال، توسط بیش از سی بازیگر و خواننده و نوازنده  و به کارگردانی مسعود دلخواه، در تماشاخانه ایرانشهر، سالن ناظر زاده اجرا می‌شود. شایان ذکر است، پیش از این حضور «عرفان شیرنگی، مدیر تولید» و «امیر پارسائیان مهر، مدیر امور رسانه و روابط عمومی»، «علی عفیفی، عکاس»، «میثم زرقانی(استودیو آرت کات، طراح تیزر)»، «حسام صلاحی نژاد و نازنین یار، مسئول فضای مجازی»، در این نمایش قطعی شده بود.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد
با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد

تماشاخانه‌ ایرانشهر که دارای دو سالن استاد سمندریان و استاد ناظرزاده بود، صاحب یک پلاتو هم شد که برای تمرین گروه‌ها و همچنین اجراهای تجربی و مونولوگ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

|

نظرات کاربران