در حال بارگذاری ...
به کارگردانی جعفر مهیاری

«دِلاو» در نوفل‌لوشاتو روی صحنه خواهد رفت

نمایش «دِلاو» به نویسندگی و کارگردانی جعفر مهیاری و مجری طرحی داوود نامور خردادماه، در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر ، نمایش «دِلاو» در سال ۲۰۱۴ تولید شده و در کشور آلمان در سال ۲۰۱۶ و در کشور فرانسه در سال ۲۰۱۹ اجرا شده است. این اثر تقدیر شده‌ی سال «Theater am Neunerplatz » شهر وورزبورگ کشور آلمان است.

در خلاصه‌ی داستان این اثر چنین آمده: «او به زندگی روزمره‌ی خود مشغول است اما تحولی رخ می‌دهد.»

مهیاری در کارنامه‌ی کاری خود کارگردانی و طراحی بیش از ۲۰ اثر نمایشی را داشته و همچنین در بیش از ۱۰ اثر نمایشی ایفای نقش کرده است . وی هم‌چنین ورک‌شاپ‌هایی در ایران و در سطح بین‌المللی در کشورهای آلمان، فرانسه، کانادا و… برگزار کرده است. 

سعید ابک تنها بازیگر این اثر نمایشی است و از دیگر عوامل می‌توان به عرفان مبرقع ( آهنگساز و موسیقی زنده) ، جعفر مهیاری( طراح صحنه) ، مهدی رایگانی ( طراح گرافیک) ، بهروز داوری (ساخت تیزر و موشن گرافیک) ، معصومه آرواز ، اعظم شکوفه‌پور (دستیاران کارگردان) ، بهار حیدری ، پاشا اسمعیل زاده (امور بین‌الملل) ، سارا حدادی( مدیر روابط عمومی، مشاور رسانه‌ای و تبلیغات) اشاره کرد. 

نمایش «دِلاو» با طراحی و کارگردانی جعفر مهیاری و مجری طرحی داوود نامور تولید عمارت نوفل‌لوشاتو و شرکت تئاتر و فیلم زندگی از ۱۸ خرداد در عمارت نوفل‌لوشاتو به روی صحنه خواهد رفت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران