در حال بارگذاری ...
به سردبیری رئیس انجمن هنرهای نمایشی سبزوار

مرحله اول بازبینی «جشنواره بازیگری تک» آغاز شد

مرحله اول بازبینی «جشنواره بازیگری تک» به سردبیری محمد اکبری رئیس انجمن هنرهای نمایشی سبزوار از روز یکشنبه ۱۴۰۱/۲/۲۵ در سه سالن پلاتو ارشاد، پلاتو سپیدال و سالن بیهقی آغاز شد.

به گزارش ایران تئاتر، رضا شجاع مقدم رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: در این مرحله از جشنواره 45 نمایش از هنرمندان سبزواری و 15 نمایش از سایر هنرمندان اقصی نقاط کشور شرکت کرده‌اند که آثار هنرمندان سبزوار در 5 روز و آثار غیر سبزواری به‌صورت فیلم بازبینی می‌شود.

داوران بازبینی این مرحله از جشنواره بازیگری تک آقایان محمد اکبری، محمدرضا دادوند، مهدی گلشنی و مصطفی حمیدی فر از هنرمندان، تحصیل‌کردگان و پیش‌کسوتان هنر نمایش در سبزوار می‌باشند که هر روز 9 نمایش اجراشده را داوری و در نهایت بعد از بازبینی فیلم‌ها 20 نمایش منتخب را به دبیرخانه جشنواره بازیگری تک معرفی می‌کنند.

شجاع مقدم افزود: این جشنواره که با حمایت بخش خصوصی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خردادماه 1401 با موضوع آزاد و به‌صورت تک پرسوناژ برگزار می‌شود برای اولین بار در کشور و همراه دو جشنواره عکس و پوستر تئاتر تحت عنوان «جشنواره فرهنگی هنری بیهقی» به سردبیری دکتر نورالله رضوی برگزار می‌شود.

گفتنی است سبزوار جزو اولین شهرهایی است که برگزاری جشنواره بازیگری تک در سه دوره متوالی چه به‌صورت آزاد چه دانشجویی در آن سابقه‌ای 15 ساله دارد.




نظرات کاربران