در حال بارگذاری ...
به کارگردانی سامان قلیچ‌خانی اجرا می‌شود

حضور سه چهره نوستالژیک در شیش و بش محمد چرمشیر

 نمایشنامه خوانی شیش و بش با کارگردانی سامان قلیچ خانی و به تهیه کنندگی سعید طالبی روزهای جمعه سی ام و شنبه سی و یکم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ و ۲۱ در تماشاخانه اهورا روی صحنه میرود.

به گزارش ایران تئاتر ،  نمایشنامه خوانی شیش و بش با کارگردانی سامان قلیچ خانی و به تهیه کنندگی سعید طالبی و با بازی صدرالدین حجازی ، عباس محبوب و شراره رخام روزهای جمعه سی ام و شنبه سی و یکم اردیبهشت ماه به ترتیب راس ساعت ۱۶ و ۲۱ در تماشاخانه اهورا روی صحنه خواهد رفت.
سامان قلیچ خانی کارگردان این کار در سال‌های گذشته نمایشنامه خوانی وقت ضیافت هارولد پینتر را با بازی حبیب دهقان نسب در سالن شهرزاد و نمایشنامه خوانی ریچارد نوشته حمیدرضا نعیمی را با بازی جلیل فرجاد در سالن محراب روی صحنه برده است .
این نمایش ، فضایی نوستالژیک و مفرح دارد و بیانگر فرهنگ عامه ی اواخر دوره قاجار است.

 در خلاصه این نمایش آمده، شیش و بش داستان جذابی از یک کل کل قاجاری است.بین دو خانواده که همسایه ی هم هستند و بزرگان این خانواده ها در بازار قدیم تهران سر مغازه ، اختلاف دارند. دختر این خانه عاشق پسر آن خانواده است و نوکر این همسایه ، عاشق کلفتِ آن همسایه. گزمه ها و داروغه و درشکه چی هم آتیش بیار معرکه هستند و عمه خانمِ وزّه ای هم هست که آتش معرکه را تندتر میکند و...


سایر بازیگران :سامان قلیچ خانی، حمید نصرت پور، سعید طالبی، الهام کرباسیان، صابر اوریر، ساره پاینده، مهتاب عسگری، میلاد افتخاری، حسن فقهی، سیده مریم طباطبایی، عباس ایزدی یونسی، امیرحسین فانی
 دیگر عوامل نمایش عبارتند از ، دستیار کارگردان و مدیر برنامه ریزی:  صابر اوریر ، دستیاردوم کارگردان:  پرنیان کارگزار ، مشاور کارگردان:  حمید نصرت پور ، مشاور حقوقی:  امیر ‌رحمانی ، مشاور رسانه ای:  علیرضا نیاکان ، مدیر صحنه:  رها بیات ، منشی صحنه:  شمیلا شهرابی ، عکاس:  مهدی ‌اسکندری ، موسیقی:  گروه بارکاو (سرپرست همایون نسیم فر) ، تنظیم: امیررضا ‌علمداری، همایون نسیم فر  ، تار:  امیررضا ‌علمداری ، ویولن:  همایون نسیم ، تنبک:  دیلمان قاسمی ، ادوات صوتی: هومان سلیمانی، همایون نسیم فر ، روابط عمومی:  امید شکرانه، مریم دهدار ، هماهنگی تشریفات:  امیر حسین فانی، علی جانی ، طراح پوستر و تراکت:  یوسف سلیمانی.

شایان ذکر است بلیت‌فروشی این نمایش از طریق سایت تیوال صورت می گیرد.




مطالب مرتبط

با انتشار یک فراخوان و اهدای جایزه‌ای ویژه اعلام شد

جشنواره‌های وزارت ارشاد را نقد کنید
با انتشار یک فراخوان و اهدای جایزه‌ای ویژه اعلام شد

جشنواره‌های وزارت ارشاد را نقد کنید

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار فراخوانی از قدردانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارایه بهترین نقدها با موضوع جشنواره‌های برگزارشده و عملکرد این وزارت خانه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

|

روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»
روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»

نمایشنامه‌خوانی‌های «ترور»، «سمفونی درون بطری»، «ادموند»، «کیک پنیر و آلبالو»، «درخت خرمالو»، «کورالین» و «طغیان» از جمله آثاری هستند که در روزهای پایانی بهمن 1402 روی صحنه می‌روند.

|

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگر «رکوئیم برای یک راهبه»

محسن علیمحمدی: اجرای ژنرال برای‌مان آرزو شده است
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگر «رکوئیم برای یک راهبه»

محسن علیمحمدی: اجرای ژنرال برای‌مان آرزو شده است

محسن علیمحمدی که نمایش «رکوئیم برای یک راهبه» را این روزها در تماشاخانه اهورا روی صحنه دارد، می‌گوید آرزو به‌دل مانده است تا پیش از آغاز اجرای عمومی کارش، با آسودگی خیال در سالن، تماشاگر اجرای ژنرال آن اثر باشد.  

|

نظرات کاربران