در حال بارگذاری ...
با هدف توانمندسازی و کاهش عوارض روانی برگزار می‌شود

دوره توانمندسازی مدی‌دراما ویژه پساکرونا

مرکز بین‌المللی دراماتراپی ایران DTCI در مواجهه با عوارض روانی پساکرونا دوره توانمندسازی مدی‌دراما Medidrama را برای گروه‌های سنی مختلف طراحی کرده است.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی انجمن بین المللی دراماتراپی ایران، مجید امرایی دبیر کل این انجمن گفت: دوره توانمندسازی مدی‌دراما ویژه پساکرونا به مدت سه ماه به طول خواهد انجامید و بین بیست تا بیست و چهار جلسه ۴۵ دقیقه‌ای کارگاهی و مشاوره خواهد داشت که با هدف توانمندسازی افراد میانسال و خانواده‌ها برگزار می‌شود. این دوره با مشورت استادان دانشگاه و کارشناسان خبره در حوزه روانشناسی ، مدیتیشن و دراماتراپی(نمایش‌درمانی) برای خانواده ها و افراد میانسال طراحی شده است .

امرایی افزود: دوره‌ مدی‌دراما حاصل تجربه چندین ساله همکاران ما در مرکز بین‌المللی دراماتراپی ایران است که با حضور دو مدرس در حوزه مدیتیشن و دراماتراپی برگزار می شود. دوره توانمند‌سازی مدی‌دراما شامل دو جلسه‌ مشاوره ، شش تا هشت جلسه مدیتیشن با مراجعان با هدف آرام‌سازی و ریلکسیشن و همچنین بین ده تا دوازده جلسه دراماتراپی با هدف تقویت روابط بین فردی و اجتماعی و مواجهه با مسائل و بحران های ارتباطی برپا می شود و در نهایت طی یک یا دو جلسه فرایند و نتایج آن ارزیابی میدانی می‌شود .

گفتنی است این دوره تحت نظارت متخصصین مرکز بین‌المللی دراماتراپی ایران و برای مواجهه با عوارض پساکرونا همچون ، افسردگی ، اضطراب ، ترس، وسواس و تقویت روابط بین فردی و اجتماعی طراحی شده است و بیشتر ویژه زوجین یا افرادی است که در شرف ازدواج هستند .

«مدی‌دراما» دوره ای ترکیبی از مدیتیشن و دراماتراپی(نمایش‌درمانی) است که با هدف توانمندسازی و کاهش عوارض روانی مراجعان توسط مرکز بین‌المللی دراماتراپی ایران طراحی شده است .




مطالب مرتبط

نظرات کاربران