در حال بارگذاری ...
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

در تصمیم‌گیری‌های تئاتر به انجمن نمایش اختیار تام می‌دهم

مدیرکل جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: در خصوص برنامه‌های تئاتر، به انجمن نمایش اختیار تام در تصمیم‌گیری می‌دهم.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران، حسین جوادی در نشست با اعضای هیئت مدیره و مجمع نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران گفت: ما در حوزه نمایش، پتانسیل بسیار خوبی هم از نظر هنرمندان فعال و قوی و هم به لحاظ داشتن تجربه‌های فنی و تخصصی داریم که بسیار ارزشمند است.

وی افزود:در فضای جدید ایجاد شده،طرح و برنامه برنامه داریم و نگاه ما در جهت حمایت از هنرمندان مخصوصا هنرمندان تئاتر است. اما جای شورای طرح و برنامه در این فضا خالی است که در حال برنامه‌ریزی و تشکیل این شورا بوده و به همین منظور،تشنه طرح‌های بسیار خوب انجمن هستیم.

جوادی عنوان کرد:در خصوص برنامه‌های تئاتر،به انجمن نمایش استان اختیار تام در تصمیم‌گیری می‌دهم و همچنین در این راستا،از انجمن نمایش استان انتظار دارم تا چشم قابل اعتماد ما باشد،نه فقط در بحث مسائل فنی و تخصصی،بلکه در مسائل کلان‌تر فرهنگی و هنری نیز با همکاری داشته باشد و بنده از همین جا اعلام می‌کنم که از انجمن نمایش حمایت خواهم کرد.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران ضمن بیان این مطلب که،ما این جا هستیم تا حافظ و حامی منافع هنرمندان باشیم، خاطرنشان کرد: از انجمن نمایش می‌خواهم که در طول سال،طرح دو اقدام بزرگ، موثر و فاخر در گستره ملی ارائه دهد تا ما بتوانیم با رایزنی‌های لازم، بودجه و اعتبار قابل توجه برای این موضوع بگیریم و برای اجرا در اختیار انجمن نمایش قرار دهیم.

این مسئول اظهار کرد:حتما طی هماهنگی بعدی، در نخستین فرصت با اعضای انجمن هنرهای نمایشی به صورت مفصل‌تر و کارشناسی‌تر درخصوص مباحث مطروحه با هم گفت‌و‌گو خواهیم کرد.

گفتنی است؛ نبود سالن مناسب تئاتر مطابق استانداردهای لازم در شهرستان‌، تعیین تکلیف احکام جدید شورای نظارت شهرستان‌ها، برگزاری جشنواره‌های مطرح، پیگیری صندوق اعتباری هنر و هنر کارت هنرمندان، تشکیل جلسات منظم و مستمر با انجمن هنرهای نمایشی، تشکیل کانون‌های تخصصی نمایش، تاسیس مرکز اسناد و آرشیو تئاتر استان، ساماندهی و به‌روزرسانی دفتر انجمن نمایش، برگزاری جشنواره‌هایی در سطح ملی که برنامه‌ریزی‌های ابتدایی آن صورت گرفته، از مباحثی بود که در این دیدار توسط اعضای هیئت مدیره و مجمع نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی مطرح شد.




نظرات کاربران