در حال بارگذاری ...
جدول اجراهای خردادماه شهرستان‌های استان تهران منتشر شد

هفت اثر نمایشی روی صحنه می‌روند

جدول اجراهای عمومی تئاتر شهرستان‌های استان تهران در خردادماه که شامل ۷ اثر نمایشی است، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران، شهرستان‌های استان تهران میزبان ۷ اثر نمایشی در خردادماه ۱۴۰۱ خواهند بود.
طبق جدول اعلام شده نمایش «رئیس مزرعه» نوشته حسین قاسمی و رضا محمدیان ۱ تا ۵ خرداد ماه هر روز ساعت ۱۹ در کانون هدایت شهرستان ورامین به اجرا در می‌آید.
همچنین نمایش «دوره گرد» نوشته حمیدرضا صفار به کارگردانی سید اسماعیل حسینی از ۱ تا ۸ خرداد ماه هرروز ساعت ۱۸ در سالن استاد شهریار شهرستان اسلامشهر میزبان علاقه‌مندان به هنر نمایش خواهد بود.
نمایش «ویترین دو نبش خیابان ولیعصر» نوشته علی خودسیانی به کارگردانی امیررضا اکبری هر روز ساعت ۱۸ از ۳ تا ۱۲ خرداد ماه در سالن آمفی تئاتر معلم شهرستان رباط کریم روی صحنه می‌رود.
نمایش «بازماندگان» نوشته و کاری از مهدی قهرمانی از ۷ تا ۱۷ خردادماه هر روز ساعت ۱۴ در سالن قلم شهرستان بهارستان اجرا می‌شود.
در شهرستان دماوند نمایش «کالباکس» نوشته و کاری از مسعود شیرخانی از ۲۰ تا ۲۷ خردادماه هر روز ساعت ۱۸ در آمفی تئاتر کوثر به اجرا در می‌آید.
نمایش « گلوله‌های بی‌صدا» نوشته افشین ناصری به کارگردانی احمد روستایی از ۲۰ تا ۳۰ خرداد ماه هر روز ساعت ۱۹ در سالن حنفیه میزبان علاقه‌مندان به تئاتر شهرستان پاکدشت خواهد بود.
از دیگر نمایش‌های خرداد ماه تئاتر شهرستان‌های استان تهران،نمایش «ماندن یا رفتن» است که به نویسندگی و کارگردانی محسن زارع از ۲۰ تا ۳۰ خرداد ماه هرروز ساعت ۱۸ در سالن استاد شهابی ورامین اجرا می‌شود.




نظرات کاربران