در حال بارگذاری ...
به مناسبت بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر؛

اجرای نمایش «یک مرد یک خط» در اردبیل آغاز شد

با حضور معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با نواخته شدن زنگ اجرا توسط عصمت نوریان از هنرمندان پیشکسوت تئاتر اردبیل، اجرای نمایش«یک مرد یک خط» در تالار بیضای اردبیلی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی، نمایش «یک مرد یک خط» در تالار بیضای اردبیلی کتابخانه عمومی شهید مطهری اردبیل روی صحنه رفت.

در مراسمی که با حضور سعید نوریان، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ حسین صادقی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و نیز مسئولین واحدهای نمایش حوزه هنری، اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل برگزار شد، زنگ اجرای این نمایش توسط عصمت نوریان از رزمندگان، جانبازان و هنرمندان پیشکسوت تئاتر اردبیل، نواخته شد. «یک مرد یک خط» نوشته شاهد مجتهدزاده اردبیلی است که توسط کیوان پور محمد تقی کارگردانی شده است.

در این نمایش کیوان پورمحمدتقی ایفای نقش می کند و حامد تبریزیان نمین، ماریا طایفی، پارمین پورمحمدتقی، رامین قاسمی، سمانه صفری، رضا صاحبنظر، سعید مجنون، محمدرضا واعظ، امیرحسین شهری و علیرضا صحرایی‌زاده به عنوان عوامل اجرایی و فنی حضور دارند.

 نمایش«یک مرد یک خط» تا پنجم خرداد روی صحنه خواهد بود.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران