در حال بارگذاری ...
برگزاری لابراتوار و کنفرانس بین‌المللی تئاتر فیزیکی

فراخوان موسسه بین‌المللی هنرهای اجرایی نو منتشر شد

فراخوان موسسه بین‌المللی هنرهای اجرایی نو NIPAI با هدف برگزاری لابراتوار و کنفرانس بین المللی تئاتر فیزیکی در کشور اتریش منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از امور بین‌الملل اداره کل هنرهای نمایشی، موسسه بین‌المللی هنرهای اجرایی نو NIPAI با هدف برگزاری لابراتوار  و کنفرانس بین‌المللی تئاتر فیزیکی در کشور اتریش از تاریخ 20 لغایت 29 جولای 2022 (29 تیر لغایت 7 مرداد 1401) در محل قلعه لابگ Laubegg Castle –Austria برگزار می‌شود.

در این فراخوان آمده که NIPAI (موسسه بین المللی هنرهای اجرایی نو) صمیمانه از هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی دعوت به عمل می آورد تا در لابراتوار بین المللی تئاتر و کنفرانس «هنرهای نمایشی بین سنت و معاصر» که از  تاریخ 20 تا 29 جولای در قلعه زیبای قرن سیزدهمی لابگ برگزار می شود، شرکت کنند.

لابراتوار بین‌المللی Ostrenkos’ Approach با متد برادران اوسترتکوز با هدف ترکیب عمل و نظریه برای ایجاد محصولات نوآورانه برگزار خواهد شد و قصد دارد که اجراکنندگان درک درستی از آنچه می‌خواهند ارائه دهند، به دست آورند؛ در عین حال بینش‌هایی را به کارگردانان ارائه می‌دهد که چگونه یک تولید جدید یا تغییر صحنه را بر اساس  روش های  کلاسیک به بهترین شکل روی صحنه آورند.

«هنرهای نمایشی بین سنت و معاصر» کنفرانس بین‌المللی چند‌رشته‌ای سالانه‌ای است که ارتباط و پل بین هنرهای نمایشی «سنتی» و «معاصر» را بررسی می کند. 

کنفرانس IUGTE گردهمایی هنرمندان نمایشی، دانشگاهیان، معلمان، مدیران، تهیه کنندگان و طراحان از طیف گسترده ای از زمینه های خلاق، از جمله تئاتر، حرکات نمایشی، موسیقی، هنرهای تجسمی و چند رسانه ای، مدیریت هنری، آموزش هنرهای نمایشی، طراحی صحنه و فن آوری تئاتر محسوب می‌شود..

مخاطبان پیگیر و علاقه‌مندان حضور در این رویداد می‌توانند از طریق IUGTE Conference: conference@nipai.org با این رویداد در ارتباط باشند و از جزییات آن باخبر شوند.




نظرات کاربران