در حال بارگذاری ...
اطلاعیه شماره 2 مدیریت تئاتر شهر منتشر شد

اعلام نحوه دریافت آثار نمایشی متقاضی اجرا

مدیریت تئاتر شهر پیرامون جزییات نحوه دریافت آثار نمایشی متقاضی اجرا در تالارهای مختلف مجموعه اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط‌عمومی تئاتر شهر، مدیریت این مجموعه روز شنبه بیست و یکم خرداد ماه پیرامون نحوه دریافت آثار نمایشی متقاضی اجرا در تالارهای مختلف این مجموعه اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

در متن اطلاعیه شماره 2 آمده است:

هنرمندان فرهیخته و ارجمندی که متقاضی ارسال اثر در بخش «آثار حرفه‌ای» هستند می‌توانند از تاریخ انتشار اطلاعیه شماره 2 تا پایان روز دوشنبه 30 خرداد ماه فرم تقاضای اجرای نمایش در مجموعه تئاتر شهر به همراه «متن کامل نمایشنامه» مورد نظر خود را مشخصا در قالب فایل PDF به پست الکترونیکی بخش دریافت آثار مجموعه به آدرس city.theater.present@gmail.com ارسال کنند.

*توضیح: در این بخش فیلم و هیچ طرح نمایشی مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت.

آن دسته از هنرمندان عزیزی که  متقاضی حضور در بخش «آثار متقاضی اولین اجرا در مجموعه تئاتر شهر» هستند، می بایست در ابتدا فرم تقاضای اجرای نمایش را تکمیل و سپس با مراجعه حضوری به «کتابخانه و مرکز اسناد هنرهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر» که از ساعت 9 صبح تا 19 بعداز ظهر (غیر از ایام تعطیل) پذیرای مراجعان محترم است، فرم تقاضای اجرای نمایش و فیلم اثر خود را نیز تحویل دهند.

لازم به توضیح است در صورت آماده نبودن فیلم نمایش مورد نظر، در شرایط خاص، به تشخیص مدیریت، هماهنگی های لازم جهت بازبینی حضوری اثر نمایشی انجام خواهد شد.

به منظور صرفه جویی در زمان و پرهیز از بی نظمی‌های احتمالی، «فرم تقاضای اجرای نمایش در مجموعه تئاتر شهر» در هر دو بخش «آثار حرفه ای» و «آثار متقاضی اولین اجرا»، از طریق سامانه اینترنتی مجموعه تئاتر شهر به آدرس www.city.theater.ir قابل دریافت است.

شایان ذکر است به دلیل سرعت بخشیدن به فرآیند انتخاب و پرهیز از ناهماهنگی‌های احتمالی زمان دریافت و پذیرش آثار به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

فرم تقاضای اجرای نمایش در تئاتر شهر در ضمیمه خبر است.




مطالب مرتبط

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

نمایش محیطی «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو برای دور دوم اجرا در کافه‌تریای قشقایی تئاتر شهر پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

|

گفت‌وگو با دبیر جشنواره چهل‌ودوم تئاتر فجر

مهدی حامدسقایان: جامعه به هنرمندان توان‌یاب احتیاج دارد
گفت‌وگو با دبیر جشنواره چهل‌ودوم تئاتر فجر

مهدی حامدسقایان: جامعه به هنرمندان توان‌یاب احتیاج دارد

دبیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر با اشاره به توانمندی بالای هنرمندان توان‌یاب، می‌گوید افراد دچار معلولیت، با حضور قدرتمند در این جشنواره، می‌توانند مهارت‌ها و توانمندی‌های بالای خودشان را به نمایش بگذارند و اعلام کنند که اجتماع به حضور و افکار و اندیشه‌های آن‌ها ...

|

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

کاظم نظری: تئاتر شهر، مهم‌ترین سالن زیرمجموعه اداره‌کل هنرهای نمایشی، هفتم بهمن 1402 هم‌زمان با میزبانی از آثار چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر و در همراهی باشکوه هنرمندان و تماشاگران فهیم و ...

|

کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود
کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها گفت تصمیم داریم به‌واسطه ضعفی که در حوزه ادبیات نمایشی وجود دارد مجموعه کارگاه‌های آموزشی در استان‌ها برگزار کنیم که از همه مدیران استانی خواهش می‌کنم در ...

|

نظرات کاربران