در حال بارگذاری ...
از سوی روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی اعلام شد؛

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌های سه تالار نمایشی

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌های به‌صحنه‌رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر به تفکیک اجراها مشخص شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، آمار فروش و تماشاگران نمایش‌های به‌صحنه‌رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر به تفکیک اجراها اعلام شد.

پروین

نمایش «پروین» به کارگردانی حسین کیانی  که از 8 خرداد ماه میزبان علاقه‌مندان در تالار اصلی تئاتر شهر  بوده  با ظرفیت 579 تماشاگر و قیمت بلیت 100 هزار تومان است، تاکنون در مجموع 16 اجرا (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) و میزبانی از 2 هزار و 442 تماشاگر  به فروشی معادل 165 میلیون و 640 هزار تومان دست پیدا کرده است. 


اسب‌های انباری

نمایش «اسب‌های انباری» به کارگردانی رضا کرمی زاده که از روز اول خردادماه در تالار چهارسو با ظرفیت 132 تماشاگر و قیمت بلیت 60 هزار تومان روی صحنه رفته، تاکنون با مجموع  20  اجرا، یک هزار و 954 تماشاگر ( با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) به فروشی معادل 86 میلیون و 220 هزار تومان دست پیدا کرده است. 


بهشت حکیم‌الله

نمایش «بهشت حکیم‌الله» به کارگردانی ویدا موسوی نیز که از اول خرداد ماه در تالار سایه تئاتر شهر  با ظرفیت 72 نفر  و قیمت بلیت 40 هزار تومان روی صحنه رفته، تا به امروز با مجموع  20 اجرا و 781  تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان)  21 میلیون و 770 هزار تومان فروش داشته است.


بی چرا زندگان

نمایش «بی چرا زندگان» به کارگردانی الهام شعبانی که از روز دوم خرداد ماه در تالار قشقایی تئاتر شهر با ظرفیت 96 تماشاگر و قیمت بلیت 60 هزار تومان روی صحنه است، تاکنون با مجموع 19 اجرا و  یک هزار و 325 تماشاگر ( با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) به فروشی معادل  54 میلیون و  924هزار تومان دست پیدا کرده است. 


یه روز دیگه

نمایش «یه روز دیگه» به کارگردانی نادیا فرجی که از روز هشتم خرداد ماه اجرای خود را در کارگاه نمایش با ظرفیت 26 نفر و قیمت بلیت 50 هزار تومان روی صحنه رفته تاکنون با  16  اجرا و  438  تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل  17 میلیون و 825 هزار تومان دست یافته است.


نازگل

براساس این گزارش نمایش «نازگل» به کارگردانی میثم یوسفی که از روز بیست و پنجم اردیبهشت ماه در تماشاخانه سنگلج با ظرفیت 236 تماشاگر و قیمت بلیت 40 و 50 هزار تومانی روی صحنه رفته بود سرانجام با مجموع 34  اجرا و 3 هزار و 170 تماشاگر  (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان)  و فروشی معادل 69 میلیون و 963 هزار تومان به اجرای خود پایان داد. 


بچه‌های تکِ استریت کارلو

نمایش «بچه‌های تکِ استریت کارلو» به کارگردانی آشا محرابی  که از 25 اردیبهشت  با قیمت بلیت 30 هزار  تومان در تالار هنر  روی صحنه رفت تاکنون با مجموع   27 اجرا پذیرای 2 هزار  و 696  تماشاگر بوده که با احتساب  ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان به فروشی معادل  57 میلیون و 601 هزار تومان دست پیدا کرده است.




مطالب مرتبط

در گفت‌وگو با مدیرکل هنرهای مطرح شد

از تصویب سند تحول تا راه‌اندازی بنیاد ملی تئاتر
در گفت‌وگو با مدیرکل هنرهای مطرح شد

از تصویب سند تحول تا راه‌اندازی بنیاد ملی تئاتر

کاظم نظری، به مناسبت روز ملی هنر‌های نمایشی (هفتم فروردین)، ضمن توضیحاتی درباره سند تحول و راه‌اندازی بنیاد ملی تئاتر، اولویت‌های اداره کل هنر‌های نمایشی در سال جدید را تشریح کرد.

|

مدیرکل هنرهای نمایشی از  دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی قدردانی کرد

مدیرکل هنرهای نمایشی از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی قدردانی کرد

مدیرکل هنرهای نمایشی در پاسخ به پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشت پیام پر از مهر و محبت تان برای خانواده نجیب و ارزشمند تئاتر نه تنها ایجاد انگیزه دوچندان و مضاعف در آغاز سال جدید شد بلکه مهر تایید آن شورا به عنوان مرجع عالی سیاستگذاری، تصمیم‌گیری و هدایت امور فرهنگی در ...

|

ارزیابی مدیرکل هنرهای نمایشی از شرایط تئاتر در سال 1402 

هرچه در توان داشتیم، انجام دادیم ولی با شرایط مطلوب فاصله داریم
ارزیابی مدیرکل هنرهای نمایشی از شرایط تئاتر در سال 1402 

هرچه در توان داشتیم، انجام دادیم ولی با شرایط مطلوب فاصله داریم

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی با بیان این نکته که هرچه در توان داشتیم برای تئاتر در سال 1402 انجام دادیم ولی با شرایط ایده‌آل فاصله داریم، گفت برای پیشبرد اهداف عرصه هنر و فرهنگ، نهادهای دیگر هم باید به کمک وزارت ارشاد بیایند.

|

نظرات کاربران