در حال بارگذاری ...

عیادت دبیر جشنواره بیست‌و‌هفتم از پیشکسوت تئاتر همدان

دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور در منزل نصرالله عبادی هنرمند پیشکسوت همدانی و دیدار با وی عنوان کرد: علاقه همدانی‌ها به جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ستودنی است.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، امیر مشهدی‌عباس دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، به همراه سیدمحمدرضا جوادی قائم‌مقام اجرایی و مدیران ستادی جشنواره بیست و هفتم از نصرالله عبادی هنرمند پیشکسوت تئاتر همدان عیادت کردند.

وی در این دیدار بابیان اینکه همدانی‌ها به گردن جشنواره تئاتر کودک و نوجوان حق‌ دارند، گفت: هیچ مخاطبانی به‌خوبی تماشاچی‌های همدانی‌ نیستند، زیرا با شور و حال از جشنواره استقبال می‌کنند و حتی در بعضی از سالن‌های نمایش درخواست سئانس‌های مجدد دارند.

مشهدی عباس بیان کرد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان پرمخاطب‌ترین جشنواره در کشور است.

نصرالله عبادی هنرمند پیشکسوت همدانی هم در این دیدار گفت: بنیان اصلی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در سال‌های دور در همدان گذاشته شد.

وی بیان کرد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در سال 69 با عنوان جشنواره امید در همدان با اجرای تنها چند نمایش برگزار و با استقبال خیلی خوب خانواده‌ها مواجه شد.

این هنرمند پیشکسوت با بیان اینکه در سال‌های اول جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، عضو شورای سیاست‌گذاری بوده است، تصریح کرد: خوشحالم که جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان ماندگار شده است.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، باهدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتمادبه‌نفس فرزندان ایران‌زمین از طریق نمایش تا ششم تیرماه به دبیری امیر مشهدی‌عباس با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان در حال برگزاری است.

اخبار بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را می‌توانید از سایت جشنواره به نشانی https://icy.theater.ir/ دنبال کنید.




مطالب مرتبط

امیر مشهدی‌عباس دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اردکان مطرح کرد

حضور ململ در اردکان و شادپیمایی با حضور عروسک‌های غول‌پیکر
امیر مشهدی‌عباس دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اردکان مطرح کرد

حضور ململ در اردکان و شادپیمایی با حضور عروسک‌های غول‌پیکر

امیر مشهدی‌عباس دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان می‌گوید مراسم افتتاحیه این دوره از جشنواره در روز دوشنبه ۳۰ بهمن در شهر اردکان برگزار و در مراسم افتتاحیه جشنواره مجری‌های برنامه‌های کودک همچون «خاله سارا» و گروه «ململ» حضور دارند. همچنین ...

|

دبیرخانه بیست‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اعلام کرد

پنجم دی؛ آخرین مهلت ثبت تقاضا در جشنواره
دبیرخانه بیست‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اعلام کرد

پنجم دی؛ آخرین مهلت ثبت تقاضا در جشنواره

دبیرخانه بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان آخرین مهلت ثبت تقاضای گروه‌های نمایشی را پنج دی اعلام کرد. این زمان تمدید نخواهد شد.

|

نظرات کاربران