در حال بارگذاری ...
فرزاد لباسی، کارگردان حاضر در جشنواره همدان:

«از اسب تا سیب» نمایشی که نیروی امید را در کودکان تقویت می‌کند

فرزاد لباسی، کارگردان «از اسب تا سیب» گفت: این نمایش نیروی امید و توکل به خدا را در کودکان و نوجوانان تقویت می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، فرزاد لباسی کارگردان نمایش «از اسب تا سیب» نمایش راه‌یافته به بخش کودک جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از استان همدان، گفت: این نمایش موضوع دختربچه‌ای است که سرطان دارد و قبول نمی‌کند موهای خود را کوتاه و درمان سرطان را شروع کند.

وی ادامه داد: اسب و سیب، نماد قدرت و سلامتی هستند، در این نمایش دختربچه وارد دنیای جدیدی می‌شود و اتفاق‌های مختلفی شکل می‌گیرد.

لباسی بیان کرد: تقویت نیروی امید در شرایط سخت زندگی و در برابر مواجهه با سختی‌ها و مشکلات و همچنین توکل به خدا در تمام مراحل از اهداف این نمایش است.

کارگردان نمایش «از اسب تا سیب» افزود: تاکنون در 12 دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان شرکت کرده‌ و دو دوره به‌عنوان کارگردان برتر انتخاب‌شده‌ام.

لباسی اظهار کرد: رسالت جشنواره آشنایی کودکان و نوجوانان با دنیای جدید و برخی از مسائل و مشکلات جامعه است تا در زمان بزرگ‌سالی با آن دست‌وپنجه نرم نکنند.

وی به معرفی عوامل این نمایش پرداخت و گفت: امید نوایشاد، پگاه معصومی، سید رها کرمانی، سید علی موسوی مظفر، فاطمه جامه بزرگ، نیکتا میرزائیان، حمیدرضا جوادی، یگانه قمری، سارا ختن‌لو، صفورا انجمنیان بازیگران و طراح لباس پگاه معصومی است.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان تا ششم تیرماه سال ۱۴۰۱ با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

اخبار بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را می‌توانید از سایت جشنواره به نشانی https://icy.theater.ir/fa/ دنبال کنید.




نظرات کاربران