در حال بارگذاری ...
همراه با جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

محمدجواد کبودرآهنگی: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اکنون بالنده شده و حرفه‌ای کار می‌کند

عضو هیئت‌داوران بخش مسابقه نوجوان بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان معتقد است، بالندگی و نگاه حرفه‌ای به این رویداد نمایشی در دوره بیست و هفتم مشهود بود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، سید محمدجواد کبودرآهنگی که در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در هیئت انتخاب و هم در جمع داوران این رویداد نمایشی حضور داشت، اظهار کرد: بعد از برگزاری 27 دوره از برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، این جشنواره اکنون بالنده شده و حرفه‌ای کار می‌کند.

داور بخش نوجوان جشنواره بیست و هفتم، بابیان اینکه بخش نوجوان جشنواره امسال نسبت به سال‌های گذشته آثار خوبی را به اجرا گذاشت، تصریح کرد: برخی آثار با اختلاف امتیازات کم نسبت به هم انتخاب شدند.

کبودرآهنگی بیان کرد: دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان باید در طی سال فعال باشد و آثار کودک و نوجوان در سراسر کشور را رصد کرده و برای جشنواره از آثار خوب حمایت کند.

او پیشنهاد داد: در هر نمایش با توجه به سن و نوع نمایش باید مخاطب در سالن حضورداشته باشد به‌عنوان‌مثال در نمایش کودک فقط کودکان به تماشا بنشینند، نه نوجوان تا نمایش بتواند با مخاطب خود ارتباط بگیرد و زمینه کار تخصص‌تر نیز برای گروه نمایشی فراهم شود.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، از اول تا ششم تیرماه سال ۱۴۰۱ به دبیری امیر مشهدی‌عباس با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار شد.




نظرات کاربران