در حال بارگذاری ...
با حضور معاون هنری و سینمایی ارشاد اردبیل:

پوستر جشنواره تئاتر منطقه‌ای خلخال رونمایی شد

طی برگزاری مراسمی با حضور معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، پوستر جشنواره تئاتر منطقه‌ای خلخال رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، با حضور سعید نوریان، معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، رؤیا کاظمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال، اعضای شورای سیاستگذاری هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای خلخال و نیز جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر  این شهرستان و با برگزاری آیینی در سالن جلسات مجتمع فرهنگی و هنری خلخال، از پوستر هشتمین دوره جشنواره منطقه‌ای تئاتر خلخال رونمایی شد.

سعید نوریان با اعلام این‌که استان اردبیل در سال جاری شاهد رویدادهای مختلف تئاتری خواهد بود، گفت: هشتمین دوره جشنواره تئاتر خلخال یکی از رویدادهای تئاتری استان در سال جاری است که به صورت منطقه‌ای و با حضور گروه‌های نمایشی استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان، گیلان و شهرهای مختلف جنوب استان اردبیل در شهر خلخال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره منتشر و به استان‌های شمالغرب کشور ارسال شده است، افزود: شعار این جشنواره، تئاتر، نگرش مثبت، جامعه ایدئال و کاهش آسیب‌‌های اجتماعی است .

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان این‌که اینگونه رویدادهای تئاتری در توسعه فعالیت‌های نمایشی در شهرستان‌های استان تاثیرگذار است، اظهار داشت: این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال و مؤسسه فرهنگی و هنری گلشن افق آراز با هدف ارج نهادن به هنر  انسانی تئاتر و برای تقویت و اعتلای این هنر و رونق اجرای عمومی تئاتر در میان هنرمندان و با رویکرد آموزش تا اجرا در مهرماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

پوستر هشتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه‌ای خلخال را مسعود صباحی از هنرمندان این شهرستان طراحی و اجرا کرده است.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران