در حال بارگذاری ...

جدول اجرایی نخستین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «ساوات» ایذه منتشر شد

جدول اجرایی نخستین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «ساوات» (سایه‌بان) از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، جدول اجرایی نخستین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «ساوات» (سایه‌بان) جشنواره با اجرای 14 گروه نمایشنامه‌خوانی از شهرهای ایذه، باغملک و مسجدسلیمان و برگزاری کارگاه آموزشی طی روزهای 18 و 19 تیرماه 1401 به مدت دو روز در شهرستان ایذه منتشر شد.

صبح روز شنبه 18 تیرماه 1401 و از ساعت 9 صبح نمایشنامه‌خوانی «پلاک» به کارگردانی آرمان اسمی پور از ایذه و از ساعت 10 نمایشنامه‌خوانی «دندون بی‌عقل» به کارگردانی آرش پورسعید از ایذه و از ساعت 11 نمایشنامه‌خوانی «پیک‌نیک در میدان جنگ» به کارگردانی هادی بندانی از ایذه و از ساعت 12 نمایشنامه‌خوانی «شوگار کوهستان سرده» به کارگردانی حسین زمانپور از ایذه و از ساعت 13 نمایشنامه‌خوانی «دکلره» به کارگردانی آرمان اسمی‌پور از ایذه در سینما شهرداری اجرا خواهند شد.

در عصر روز شنبه و از ساعت 16 کارگاه آموزشی ویژه هنرمندان برگزار می شود و از ساعت 18 نمایشنامه‌خوانی «خرمشهر آزاد شد» به کارگردانی ابوذر محمودی از ایذه و از ساعت 19 نمایشنامه‌خوانی «پا به ماه» به کارگردانی جعفر سعیدی نژاد از ایذه و از ساعت 20 نمایشنامه‌خوانی «سپادپتی» به کارگردانی پژمان یاراحمدی از ایذه و از ساعت 21 نمایشنامه‌خوانی «سمفونی یک نوستالژی» به کارگردانی روح‌الله کیانی در سینما شهرداری ایذه اجرا خواهند شد.

صبح روز یکشنبه 19 تیرماه 1401 و از ساعت 9 صبح نمایشنامه‌خوانی «سگ‌های ولگرد» به کارگردانی احسان نیکبخت از باغملک و ساعت 10 نمایشنامه‌خوانی «مرگ در می‌زند» به کارگردانی احسان سهرابی از مسجدسلیمان و ساعت 11 نمایشنامه‌خوانی «مردی در یک موقعیت» به کارگردانی نصیبه افرا از مسجدسلیمان و ساعت 12 نمایشنامه‌خوانی «لیلا به روایت مجنون» به کارگردانی فرزاد سلطانی از مسجدسلیمان و از ساعت 13 نمایشنامه‌خوانی «در قاب‌های تمام‌قد» به کارگردانی امید نظری از مسجدسلیمان در سالن سینما شهرداری ایذه اجرا می‌شوند.

عصر روز یکشنبه 19 تیرماه 1401 و از ساعت 19 آیین اختتامیه نخستین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «ساوات» (سایه‌بان) در سینما شهرداری شهرستان ایذه برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

با انتشار یک فراخوان و اهدای جایزه‌ای ویژه اعلام شد

جشنواره‌های وزارت ارشاد را نقد کنید
با انتشار یک فراخوان و اهدای جایزه‌ای ویژه اعلام شد

جشنواره‌های وزارت ارشاد را نقد کنید

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار فراخوانی از قدردانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارایه بهترین نقدها با موضوع جشنواره‌های برگزارشده و عملکرد این وزارت خانه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

|

روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»
روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»

نمایشنامه‌خوانی‌های «ترور»، «سمفونی درون بطری»، «ادموند»، «کیک پنیر و آلبالو»، «درخت خرمالو»، «کورالین» و «طغیان» از جمله آثاری هستند که در روزهای پایانی بهمن 1402 روی صحنه می‌روند.

|

نظرات کاربران