در حال بارگذاری ...
از سوی روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی

آمار هفتگی فروش و تماشاگران تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر اعلام شد

آمار هفتگیِ فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاترشهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر به تفکیک اجراها اعلام شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی و تالار سایه مجموعه تئاترشهر و تالار هنر به تفکیک اجراها اعلام شد. 

نمایش «پروین» به کارگردانی حسین کیانی که از 8 خرداد ماه میزبان علاقه‌مندان در تالار اصلی تئاتر شهر  بوده  با ظرفیت 579 تماشاگر و قیمت بلیت 100 هزار تومان ، مجموع 30 اجرا ( بااحتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) و میزبانی از 4 هزار و 802 تماشاگر و فروشی  معادل 320 میلیون 460 هزار تومان  به اجرای خود پایان داد. 

نمایش «آلنده نازنین» به کارگردانی محمد برهمنی که از روز جمعه 17 تیرماه اجرای خود را  در تالار چهارسو با ظرفیت 132 نفر آغاز کرده تا روز 25 تیرماه با هفت اجرا، قیمت بلیت 80 هزار تومان (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) 907 تماشاگر و 67 میلیون 760 هز ار تومان فروش داشته است. 

نمایش «بی چرا زندگان» به کارگردانی الهام شعبانی که از روز دوم خرداد ماه در تالار قشقایی تئاتر شهر با ظرفیت 96 تماشاگر و قیمت بلیت 60 هزار تومان روی صحنه رفته بود، روز دوشنبه 20 تیرماه با مجموع 37 اجرا و 2 هزار و 954 تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل 129میلیون و 624 هزار تومان به اجرای خود پایان داد.

در همین تالار نمایش «تب» به کارگردانی رویا کاکاخانی از روز 24 تیر ماه اجرای خود را آغاز کرده که طی روز اول اجرا با با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان و میزبانی 77 تماشاگر به فروشی معادل 4 میلیون و 970 هزار تومان دست پیدا کرده است. 

نمایش «یه روز دیگه» به کارگردانی نادیا فرجی هم  که از روز هشتم خرداد ماه تا اول تیر ماه در کارگاه نمایش با ظرفیت 26 نفر و قیمت بلیت 50 هزار تومان روی صحنه رفت با مجموع 20 اجرا و 548 تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل 22 میلیون و 75 هزار تومان دست پیدا کرد. 

لازم به توضیح است اجرای این اثر نمایشی از روز پنجشنبه دوم تیرماه از کارگاه نمایش به تالار سایه انتقال یافت که تاکنون با در نظر گرفتن ظرفیت 72 نفری تالار، قیمت بلیت 50 هزار تومان ، 18 اجرا و 981  تماشاگر به فروشی معادل 40 میلیون  و 370 هزار تومان رسیده است.

نمایش «مجلس شبیه خوانی نسوان» به کارگردانی نسیم مقدم و ارغوان راستی که از روز 22 تیرماه در کارگاه نمایش با ظرفیت 26 نفر روی صحنه رفته با  احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ، قیمت بلیت 50 هزار تومان و 3 اجرا به فروشی معادل 3 میلیون و 400 هزار تومان دست پیدا کرده است. 

نمایش «مبارک در ژاپن» به کارگردانی علی فتحعلی نیز که از  روز اول تیر ماه در تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفته، تا کنون با مجموع 19 اجرا و 2 هزار و 488  تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل 72 میلیون و 144 هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «غول نخود فرنگی » به کارگردانی حسین فدایی حسین هم که از روز 9 تیر ماه با قیمت بلیت 30 هزار تومان در تالار هنر  روی صحنه رفته نیز تاکنون با مجموع 10  اجرا و یک هزار و 342  تماشاگر (با احتساب  ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی  معادل 30 میلیون و 582 هزار تومان دست یافته است.

نمایش «پنگوئن ها» به کارگردانی زیبا برجی فلاح نیز که از روز جمعه دهم تیرماه اجرای خود را با قیمت 30 هزارتومان در تالار هنر آغاز کرده، تاکنون با مجموع 11  اجرا و یک هزار و 365 تماشاگر  (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل 30 میلیون و 437 هزار تومان دست پیدا کرده است.




مطالب مرتبط

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

آمار فروش نمایش‌های تئاتر شهر و تالار هنر تا 10 آذر اعلام شد

«این دنیا یه کنسرت به من بدهکاره»‌ و فروشی نیم‌میلیاردی
آمار فروش نمایش‌های تئاتر شهر و تالار هنر تا 10 آذر اعلام شد

«این دنیا یه کنسرت به من بدهکاره»‌ و فروشی نیم‌میلیاردی

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تئاتر شهر و تالار هنر تا پایان روز جمعه 10 آذر سال 1402 مشخص شد. طبق آمار منتشرشده نمایش «این دنیا یه کنسرت... به من بدهکاره» به کارگردانی سهند خیرآبادی به فروشی معادل 525 میلیون و 492 هزارتومانی دست پیدا کرد.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

در گفت‌وگو با سامان کرمی مطرح شد

«هوش پشه‌ای»؛ تلاشی در مسیر همگام شدن با نیاز روز نسل جدید
در گفت‌وگو با سامان کرمی مطرح شد

«هوش پشه‌ای»؛ تلاشی در مسیر همگام شدن با نیاز روز نسل جدید

سامان کرمی، کارگردان نمایش «هوش پشه‌ای» می‌گوید هنرمندان فعال در زمینه تئاتر کودک و نوجوان باید همگام با تولیدات برتر جهان خوراک فکری جدید، به‌روز و جذاب برای این نسل آماده کنند.

|

آمار فروش هفتگی نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد

آمار فروش هفتگی نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای تالار چارسو و تریای قشقایی مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 27 بهمن ماه ۱۴۰۲ اعلام شد.

|

نظرات کاربران