در حال بارگذاری ...

رویا کاکاخانی با نمایش «تب» به تالار قشقایی آمد

اجرای نمایش «تب» با کارگردانی رویا کاکاخانی از روز جمعه بیست و چهارم تیرماه با حضور چند مهمان ویژه و تعدادی از هنرمندان در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر آغاز شد. 

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، اجرای نمایش «تب» به نویسندگی والاس شان و کارگردانی رویا کاکاخانی از روز جمعه بیست‌وچهارم تیرماه در تالار قشقایی آغاز شد.

نمایش «تب» روایت‌گر بخشی از زندگی مردی است که در یک شرایط اقتصادی و فرهنگی خوب رشد کرده و بزرگ شده اما اتفاقی بر او تاثیر گذاشته و باعث می‌شود تا دیدگاهش نسبت به زندگی، نقش و جایگاهش در وضعیت و شرایط اقتصادی جهان وارد شرایط و نگاه متفاوتی شده و به این بیاندیشد که اصلا می‌تواند بر شرایطی مانند فقر اثر داشته باشد یا خیر؟

در اجرای اول این اثر نمایشی که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال کشورمان، علیرضا شفقی‌نژاد آهنگساز و رهبر ارکستر و ناصر عباسی پیشکسوت فوتبال  به‌ عنوان مهمان ویژه حضور داشتند.  

در این اجرا سینا ییلاق بیگی بعنوان طراح صحنه، مرتضی برزگرزادگان بعنوان مدیرتولید و دستیار کارگردان و برنامه‌ریز و ماهور ماجدی بعنوان عضوی از گروه کارگردانی، کاکاخانی را همراهی می‌کنند.

رویا کاکاخانی در کارنامه کاری خود علاوه بر تدریس در دانشگاه، کارگردانی و دستیاری کارگردانی نمایش‌هایی همچون؛ «پیش از ناشتایی»، «مده آ»، «پیراهن‌های سفید»، «ابر در فنجان»، «خاموشی ماه1381»، «یادگاری‌ها»، «اتاق گریم»، «آپارتمان»، «هنگامه‌ای که آسمان شکافت»، «گاهی اوقات برای زنده ماند باید مرد» را برعهده داشته است.

نمایش «تب» با بهرنگ رجبی، کارگردانی رویا کاکاخانی و نقش آفرینی نادر فلاح، هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت 20:30 به مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 70 هزارتومان میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود.




مطالب مرتبط

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

نمایش محیطی «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو برای دور دوم اجرا در کافه‌تریای قشقایی تئاتر شهر پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

|

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

کاظم نظری: تئاتر شهر، مهم‌ترین سالن زیرمجموعه اداره‌کل هنرهای نمایشی، هفتم بهمن 1402 هم‌زمان با میزبانی از آثار چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر و در همراهی باشکوه هنرمندان و تماشاگران فهیم و ...

|

کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود
کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها گفت تصمیم داریم به‌واسطه ضعفی که در حوزه ادبیات نمایشی وجود دارد مجموعه کارگاه‌های آموزشی در استان‌ها برگزار کنیم که از همه مدیران استانی خواهش می‌کنم در ...

|

نظرات کاربران