در حال بارگذاری ...
دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات اداره‌کل هنرهای نمایشی خبر داد

اجرای بسته جامع «آموزش نمایشنامه‌نویسی در سراسر کشور»

دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی، بر اساس نیازسنجی انجام‌شده از سوی امور استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی متناسب با نیاز مخاطبان به اجرای طرح بسته جامع «آموزش نمایشنامه‌نویسی در سراسر کشور» می‌پردازد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی در نظر دارد تا با توجه به نیازسنجی انجام‌شده از سوی امور استان‌ها و با همراهی استادان جوان و پیشکسوت فعال در حوزه نمایشنامه‌نویسی به اجرای طرح «بسته جامع آموزش نمایشنامه‌نویسی در سراسر کشور» بپردازد.

«بسته جامع آموزش نمایشنامه‌نویسی» در سه بخش حضوری، آنلاین و آفلاین و با حمایت دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری از مرداد سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اصول نمایشنامه‌نویسی مقدماتی، اصول نمایشنامه‌نویسی پیشرفته، تحلیل نمایشنامه، نمایشنامه‌نویسی و روایت، نمایشنامه‌نویسی اقتباسی، نمایشنامه‌‌نویسی کودک و عروسکی، نمایشنامه‌نویسی رادیویی و بحث ایده و طرح خیابانی ازجمله موضوعات محوری این بسته به شمار می‌روند.

گروه سنی هنرجویان برای شرکت در این دوره آموزشی به‌ویژه در بخش حضوری بدون محدودیت خواهد بود و هنرجویان پس از پایان این دوره آموزشی از سوی اداره کل برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری گواهی حضور دریافت خواهند کرد.

جزییات و شرایط ثبت‌نام در «بسته جامع آموزش نمایشنامه‌نویسی» و شرایط تداوم آموزش پس از برگزاری این دوره، به‌زودی از سوی دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات اداره‌کل هنرهای نمایشی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با مسعود موسوی، کارگردان، منتقد و مدرس تئاتر

معرفی مهم‌ترین کارگردانان تئاتر ایران از راه نقد آثار
گفت‌وگو با مسعود موسوی، کارگردان، منتقد و مدرس تئاتر

معرفی مهم‌ترین کارگردانان تئاتر ایران از راه نقد آثار

مسعود موسوی، کارگردان، منتقد و مدرس تئاتر و نویسنده کتاب «صد نقد، صد اجرا»می‌گوید نسلی که الان تئاتر کار می‌کند شاید هیچ‌وقت نتوانسته کارگردانان قدیمی ایران را که به رشد و اعتلای این عرصه کمک کرده‌اند، خوب بشناسد و حتی با سبک کارشان آشنا شود؛ بنابراین تلاش کردم با بررسی و ...

|

زندگی هنری ادنا زینلیان کتاب شد

زندگی هنری ادنا زینلیان کتاب شد

کتاب «صحنه عشق من است» که به زندگی و فعالیت‌های ادنا زینلیان هنرمند و مدرس تئاتر در حوزه طراحی لباس می‌پردازد به‌زودی منتشر خواهد شد.

|

نظرات کاربران