در حال بارگذاری ...

انتشار نمایشنامه رادیویی «فریاد رهایی» در اردبیل

نمایشنامه «فریاد رهایی» نوشته ایرج فتحی جلفا با موضوع با موضوع خطبه منای امام حسین(ع) در اردبیل منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل: در مراسمی با حضور سیدمجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، آیت الله دکتر سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، رضا قاسمیان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و نیز مدیران کل دادگستری، فرهنگ و ارشاداسلامی، صداو سیما و اعضای حقیقی و حقوقی شورای فرهنگ عمومی استان، کتاب نمایشنامه رادیویی «فریاد رهایی» نوشته ایرج فتحی جلفا رونمایی شد.

این کتاب با موضوع خطبه منای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) منتشر شده که نمایش رادیویی آن نیز توسط صداوسیمای مرکز استان اردبیل تولید شده است.

انتشارات جنت سرا این کتاب را منتشر کرده و در انتشار آن کانون هم اندیشی انقلاب اسلامی، شورای فرهنگ عمومی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و موسسه فرهنگی و هنری گلشن افق آراز همکاری داشته‌اند.

نمایشنامه رادیویی «فریاد رهایی» در 104 صفحه و در قطع رقعی با توزیع رایگان وارد بازار کتاب شده ‌است.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران