در حال بارگذاری ...
خبرنگار مدافع حریم انسانیت است

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار

رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با انتشار پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش ایران تئاتر، رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با انتشار پیامی به مناسبت (۱۷ مردادماه) روز خبرنگار، این روز را به اصحاب رسانه تبریک گفت.
متن این پیام به این شرح است:

«به نام خدا

خبرنگار مدافع حریم انسانیت است

در قرابت روز عاشورا و روز خبرنگار واژه «آزادگی» اشتراک پرمعنایی است، حسین‌ابن‌علی (ع) برای همین آزادگی جنگید و اهل قلم و رسانه نیز با عنوان و هدف آزادگی در عرصه حاضرند.

برای خبرنگار مرزی وجود ندارد، ترسی وجود ندارد، خبرنگار مدافع حریم انسانیت است، برای کنکاش می‌جنگد و برای سلامت و زیست پاک مردم به آب‌وآتش می‌زند، رسالت خبرنگار بی قراری است، بی هراسی است، خبرنگار اصل امید است و اصالت. از هویت می‌گوید و هدایت، روشنگر است و روشنا، نه منتظر می‌ماند نه ملاحظه می‌کند. خبرنگار شکافنده رازهاست.

اساس سلامت در نظام مدیریت با حضور خبرنگاران رصد می‌شود و پاسداشت.

نگاه نقادانه اهل قلم در حوزه هنر رشد و بالندگی را به ارمغان می‌آورد، خبرنگار همیشه حضور دارد و همه‌جا هست، در محروم‌ترین نقاط یا حساس‌ترین جلسات و به همین دلیل است که گاهی شناختش بسیار کامل است و دقیق.

حوزه هنرهای نمایشی همیشه مدیون اهل قلم و رسانه است، بارها موجبات خیر بودند و یادآور مغفول مانده‌ها، چه بسیار چراغ تماشاخانه‌ها به نقد و پیگیری اهل قلم روشن شد و جان گرفت.

اینجانب به نمایندگی از انجمن هنرهای نمایشی سراسر ایران روز خبرنگار را به اهالی ممتاز آن تبریک میگویم و برای یکایک‌شان از خداوند متعال توفیق و سربلندی مسئلت دارم.

پیوسته سربلند و پیروز باشید




مطالب مرتبط

نظرات کاربران