در حال بارگذاری ...
آمار فروش و تماشاگران تالارهای دولتی اعلام شد

معرفی نمایش‌های پُر تماشاگر

بر پایه آمار ارائه شده از تالارهای دولتی، نمایش‌های «پدر»، «تا اون»، «تب» و «پایین گذر سقاخانه»، تا ۲۴ شهریور، پیشتاز فروش بلیت و جذب مخاطب بوده‌اند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، آمار  فروش و تماشاگران نمایش‌های به‌صحنه‌رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و  همچنین تالار هنر تا پایان روز پنجشنبه بیست و چهارم شهریور ماه به تفکیک اجراها اعلام شد. این در حالی است که تالارهای نمایشی یادشده روز جمعه بیست و پنجم شهریور به مناسبت فرارسیدن اربعینی حسینی (ع) اجرایی نداشتند.

«پدر»

نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت‌آرای  که از  8 شهریور اجرای خود را در  تالار اصلی با ظرفیت 579 تماشاگر و قیمت بلیت 105 تا 150 هزار تومان آغاز کرده، تا پایان روز پنجشنبه 24 شهریور با مجموع  18 اجرا ( با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف‌دار و مهمان) و میزبانی از 8 هزار و 90 تماشاگر به فروشی معادل یک میلیارد و 86 میلیون و 405 هزار تومان دست پیدا کرده است.

«شفیره» 

نمایش «شفیره» به کارگردانی مهدی شاه‌پیری  که از روز 14 شهریور در تالار چهارسو با ظرفیت 132 نفر آغاز کرده تا روز پنجشنبه 24 شهریور با قیمت بلیت 80 هزار تومان ، مجموع 10 اجرا  و792 تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) 52 میلیون و 784 هزار تومان فروش داشته است.

«سگ ها و استخوان های مادرم»

نمایش «سگ‌ها و استخوان‌های مادرم» به کارگردانی مژگان خالقی که از روز 13 شهریور ماه در تالار چهارسو با ظرفیت 132 نفر پیش روی مخاطبان قرار گرفته، تا روز پنحشنبه 24 شهریور با قیمت بلیت 90 هزار تومان، مجموع 11 اجرا و 635 تماشاگر، (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) 42 میلیون و 102 هزار تومان فروش داشته است.

«تب»

نمایش «تب» به کارگردانی رویا کاکاخانی نیز  که از روز 24  تیرماه اجرای خود را در تالار قشقایی با ظرفیت 96 نفر آغاز کرده ( با احتساب ارائه بلیت تمام‌‍بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) با 39 نوبت اجرا و میزبانی از یک هزار و 706 تماشاگر به فروشی معادل 91  میلیون و 217 هزار تومان دست پیدا کرده است. 

«سفید»

نمایش «سفید» به کارگردانی صادق برقعی هم که از روز  20 شهریور در تالار قشقایی با ظرفیت 96 نفر روی صحنه رفته ( با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) با 5 اجرا و میزبانی از 291 تماشاگر 19 میلیون و 24 هزار تومان فروش داشته است. 

«تا اون»

نمایش «تا اون» به کارگردانی هادی حوری هم که از روز 28 مرداد در تالار سایه با ظرفیت 72 نفر اجرای خود را آغاز کرده تاکنون با 23 نوبت اجرا و قیمت بلیت 80 هزار تومان (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) یک هزار و  420 تماشاگر و 94 میلیون و 632 هزار تومان فروش داشته است.

«جانور»

نمایش «جانور» به کارگردانی کیانوش ایازی که از روز 21 مرداد در کارگاه نمایش با ظرفیت 26 نفر و قیمت بلیت 50 هزار تومان روی صحنه رفته بود روز پنجشنبه 24 شهریور با مجموع 29 اجرا (احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان)  و 818 تماشاگر، 39 میلیون و  550 هزار تومان فروش از تئاتر شهر خداحافظی کرد.

«پایین گذر سقاخانه»

نمایش «پایین گذر سقاخانه» به کارگردانی رضا بهرامی هم که از بیستم مرداد در تماشاخانه سنگلج با ظرفیت 236 نفر روی صحنه رفته است (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان)  تا روز 25 شهریور با 30 نوبت اجرا و 2 هزار و 157 تماشاگر به فروشی معادل 85 میلیون و 163 هزار تومان دست پیدا کرده است.

«کتابخورها» 

نمایش «کتابخورها» به کارگردانی اسماعیل رحیمی سروش هم  که از روز 2 شهریور با قیمت بلیت 30 هزار  تومان در تالار هنر  روی صحنه رفت، تاکنون با مجموع 20 اجرا و 3 هزار و 277 تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان‌) به فروشی معادل 77 میلیون 912 هزار تومان دست یافته است.




مطالب مرتبط

بیش از 14 هزار مخاطب به تماشای نمایش‌های تئاتر شهر نشستند

بیش از 14 هزار مخاطب به تماشای نمایش‌های تئاتر شهر نشستند

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به‌صحنه‌رفته در مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر تا پایان روز جمعه 24 آذر سال 1402 مشخص شد. طبق آمار منتشرشده بیش از 14هزار مخاطب تئاتر به تماشای آثار تئاتر شهر نشستند.

|

آمار فروش نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد

فروش نزدیک به یک میلیاردی نمایش‌های کودک و نوجوان
آمار فروش نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد

فروش نزدیک به یک میلیاردی نمایش‌های کودک و نوجوان

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 26 آبان سال 1402 مشخص شد. طبق آمار منتشرشده دو نمایش «سیندرلا» و «دوره‌گردها» نزدیک به یک میلیارد فروش کرده است.

|

آمار فروش نمایش‌های تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر اعلام شد

11 نمایش و 17 هزار مخاطب
آمار فروش نمایش‌های تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر اعلام شد

11 نمایش و 17 هزار مخاطب

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به‌صحنه‌رفته در تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر تا پایان روز جمعه 5 آبان سال 1402 مشخص شد. بر اساس آمار منتشر شده توسط روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، 11 نمایش، 17 هزار مخاطب داشته است.

|

آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت
آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 17 فروردین‌ ١۴٠٣ اعلام شد. طبق این گزارش نمایش «هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی و بازی هوتن شکیبا با 24 اجرا به فروشی 130 میلیون تومانی دست پیدا کرد.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

آمار فروش هفتگی نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد

آمار فروش هفتگی نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای تالار چارسو و تریای قشقایی مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 27 بهمن ماه ۱۴۰۲ اعلام شد.

|

نظرات کاربران