در حال بارگذاری ...
تور نمایشی گروه تئاتر سربازان صلح ایران

«پازل» اجراهای خود را از جنوب کشور آغاز می‌کند

آخرین اثر تولید شده گروه تئاتر سربازان صلح ایران از جنوب تا شمال مهمان سالن‌های نمایش کشور خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «پازل» در گونه اجرایی پانتومیم به نویسندگی و کارگردانی حامد نصرآبادیان از بیست و پنجم مهر ماه سال جاری تور نمایشی خود را از شهرهای جنوبی کشور به سمت شمال کشور آغاز خواهد کرد.

این اثر نمایشی اجرای خود را از هرمزگان آغاز خواهد کرد و سپس به استان‌های کرمان، یزد، سمنان، تهران و گیلان رفته و سپس با خروج از مرز کشورها برای اجراهای بین‌المللی آماده خواهد شد.

«پازل» سی و هفتمین اثر گروه تئاتر سربازان صلح ایران است که پیش از این، به جز ایران در کشورهایی همچون فرانسه، کانادا، هند، مالزی، ارمنستان، ترکیه به اجرای نمایش‌هایی با محوریت صلح با تکیه بر گونه‌های نمایشی بی‌کلام پرداخته است.

حامد نصرآبادیان، نیکی نصرآبادیان و مونا صحامیان در این نمایش به ایفای نقش خواهند پرداخت و اشکان آبگون انتخاب موسیقی افکتیو این اثر را برعهده دارد.

این نمایش روایت یک خانواده دوره گرد دلقک است که برای امرار معاش زندگی، روزانه قطعاتی را به شکل خیابانی در شهر اجرا می‌کنند ولی در روزهای پایانی اجرای خود در یکی از مناطق شهر گرفتار جنگ می‌شوند و ...

«پازل» به تازگی در یازدهمین‌ فستیوال تئاتر ادریمیت ترکیه حضور داشته است.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با بازیگر و کارگردان پانتومیم

حامد نصرآبادیان: نسل جدید حوصله شنیدن دیالوگ‌های سنگین و طولانی ندارد
گفت‌وگو با بازیگر و کارگردان پانتومیم

حامد نصرآبادیان: نسل جدید حوصله شنیدن دیالوگ‌های سنگین و طولانی ندارد

حامد نصرآبادیان، بازیگر، کارگردان پانتومیم «جامپ کات» با بیان این‌که جامعه هدف این اثر زنان و کودکان هستند، گفت تماشاگر نسل جدید دیگر حوصله شنیدن دیالوگ‌های سنگین و طولانی ندارد به‌ویژه در زمانی که می‌توان با زبان بدن و تصویر با او ارتباط برقرار کرد.

|

گفت‌وگو با طیبه کریمی، بازیگر پانتومیم «جامپ کات» 

در کشور ادب‌پروری چون ایران، اجرای تئاتر فیزیکال سخت است
گفت‌وگو با طیبه کریمی، بازیگر پانتومیم «جامپ کات» 

در کشور ادب‌پروری چون ایران، اجرای تئاتر فیزیکال سخت است

طیبه کریمی‌دولت‌آبادی، بازیگر پانتومیم «جامپ کات»، با اشاره به پیشینه شعر و ادب در کشورمان و اخت بودن تماشاگران با نمایش‌‌های دیالوگ‌محور، اجرای آثار فیزیکال را در تئاتر ایران سخت دانست.

|

نظرات کاربران