در حال بارگذاری ...

مهلت ارسال آثار صحنه‌ای به چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تمدید شد

مهلت ارسال آثار بخش صحنه‌ای چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تا روز شنبه ۹ مهر تمدید شد. علاقه‌مندانی که امکان ثبت اطلاعات خود در پیشخوان تارنمای جشنواره را ندارند، می‌توانند ۳ نسخه چاپی و یک نسخه فایل word نمایشنامه خود روی CD به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره تئاتر بین‌المللی فجر، اواسط هفته گذشته آخرین مهلت ارسال اثر متقاضیان شرکت در بخش صحنه‌ای این رویداد بود که این مهلت با درخواست برخی گروه‌های تئاتری تمدید شد.

دبیرخانه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ضمن اعلام استقبال خوب هنرمندان تئاتر از این دوره جشنواره و ارسال قابل توجه آثار تاکنون و عدم دسترسی برخی  از علاقه‌مندان به اینترنت در چند روز گذشته، مهلت ارسال آثار را تمدید کرد.

هنرمندانی که تاکنون موفق به بارگذاری نمایشنامه‌ها و ثبت اطلاعات خود در کارتابل جشنواره نشده‌اند، می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و به جمع تئاتر فجر چهل و یکم بپیوندند.

علاقه‌مندانی که امکان ثبت اطلاعات خود در پیشخوان تارنمای جشنواره را ندارند، حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه 9 مهر با در دست داشتن 3 نسخه چاپی و یک نسخه فایل word نمایشنامه خود روی CD به دبیرخانه جشنواره به نشانی خیابان رازی، کوچه مهبد، پلاک 10 مراجعه و تحویل دهند.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری کوروش زارعی همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با یکی از مدرسان کارگاه‌های آموزشی جشنواره فجر42

سعید ذهنی: کارکرد موسیقی در تئاتر، فقط تشدید عواطف نیست
گفت‌وگو با یکی از مدرسان کارگاه‌های آموزشی جشنواره فجر42

سعید ذهنی: کارکرد موسیقی در تئاتر، فقط تشدید عواطف نیست

سعید ذهنی، آهنگساز و مدرس موسیقی که در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، کارگاهی آموزشی با عنوان «کارکردهای موسیقی در تئاتر» برگزار کرد، استفاده از موسیقی برای تشدید عواطف را دم‌دستی‌ترین کارکرد آن در هنرهای نمایشی دانست. او در همین راستا، بر ضرورت شناخت آهنگساز ...

|

مدیرکل هنرهای نمایشی:

جشنواره‌ها باید با انضباط مالی سفت و سخت برگزار شوند
مدیرکل هنرهای نمایشی:

جشنواره‌ها باید با انضباط مالی سفت و سخت برگزار شوند

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد از سخنانش درباره نبود انضباط مالی در چهل‌و‌یکمین جشنواره تئاتر فجر سوءبرداشت شده و منظور او زیرسوال بردن زحمت‌های برگزار کنندگان این رویداد بین‌المللی نبوده است.

|

نظرات کاربران (1)