در حال بارگذاری ...
به علت سکته قلبی

ایرج رنجبر بازیگر پیشکسوت همدانی درگذشت

بازیگر پیشکسوت همدانی، روز سه‌شنبه پنجم مهرماه ۱۴۰۱ به علت ایست قلبی درگذشت. مراسم بزرگداشت این هنرمند روز چهارشنبه ۶ مهرماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در مسجد مهدیه همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، ایرج رنجبر بازیگر پیشکسوت همدانی شامگاه سه‌شنبه پنجم مهرماه 1401 به علت ایست قلبی درگذشت و مراسم بدرقه و خاکسپاری این هنرمند روز چهارشنبه ساعت 10:30 در باغ بهشت همدان برگزار می‌شود و در قطعه هنرمندان این آرامستان به خاک سپرده خواهد شد.

محسن(ایرج) رنجبر متولد سال 1337 در شهر همدان از سال 1355 فعالیت هنری خود را زیر نظر رضا کشانی در مرکز آموزش هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و هنر با نمایش «مستأجر» به نویسندگی رضا کشانی و کارگردانی نصرالله عبادی آغاز کرد و به‌عنوان عضو ثابت گروه نمایشی شبگرد به فعالیت هنری خود به‌عنوان بازیگر ادامه داد. با شروع جنگ تحمیلی نمایش «در شهر خبری نیست» به کارگردانی زنده‌یاد عباس شیخ بابایی را در سر پل ذهاب اجرا کرد. نمایش‌های «آن‌که گفت آری، آن‌که گفت نه!» و «سرناد» ازجمله فعالیت‌های ایرج رنجبر هنرمند پیشکسوت همدانی به شمار می‌رود.

آخرین حضور رنجبر در صحنه، نمایش‌نامه‌خوانی «آنتیگونه» اثر سوفکل به کارگردانی زنده‌یاد عباس شیخ‌بابایی است که در سال جاری در مجموعه تئاتر شهر همدان و تالار حافظ تهران اجرا شد.

مراسم بزرگ‌داشت ایرج رنجبر روز چهارشنبه 6 مهرماه از ساعت 17 الی 19 در مسجد مهدیه همدان برگزار می‌شود.




نظرات کاربران