در حال بارگذاری ...
مجری و تهیه‌کننده تلویزیون مطرح کرد

مجید قناد:‌ امین تارخ هیچ وقت فراموش نمی‌شود

مجید قناد با اشاره به این‌که امین تارخ هیچ وقت فراموش نمی‌شود و یادش همیشه با کارهایش و هنرمندی خوبش ماندگار است، به خدمتی که تارخ برای پرورش دانشجویانی در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون کرده است، تاکید کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل ایرنا، مجید قناد مجری و تهیه‌کننده تلویزیون در گفت‌وگویی به حضور جمعیت انبوه در مراسم تشییع پیکر زنده یاد امین تارخ و حضور دانشجویانش و ادای احترام به این استاد فقید اشاره کرد.

در ادامه بخش‌هایی از حرف‌های مجید قناد در رثای امین تارخ را می‌خوانید:

- در حضور این همه جمعیت که بسیاری از آنها جزو دانشجویان آقای تارخ هستند و هنرمندان پرورش یافته کنار این استاد که در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون خدمت کردند، نمی‌توان چیزی گفت.

- آقای تارخ هیچ وقت فراموش نمی‌شود و یادش همیشه با کارهایش و هنرمندی خوبش ماندگار است و باید گفت که خانم رقیه چهره آزاد عزیز (نقش مادر) در فیلم سینمایی مرحوم علی حاتمی، ‌امشب، یک مهمان دارد و مهمانش هم فرزندش همان‌ امین تارخ است.

                                                               

روحش شاد است و فراموش نمی‌شود.

- الحق، حق تارخ عزیز است که بگوییم در چه جایگاهی بود، هست و خواهد بود.

امین تارخ که دوشنبه هفته گذشته به علت نارسایی قلبی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت بستری شده بود، دوم مهرماه به دلیل‌ایست کامل قلبی درگذشت.




مطالب مرتبط

مدیرکل هنرهای نمایشی و هنرمندان از کریم اکبری‌مبارکه گفتند

یادی از هنرمندی که برای تئاتر کودک تلاش وافر داشت
مدیرکل هنرهای نمایشی و هنرمندان از کریم اکبری‌مبارکه گفتند

یادی از هنرمندی که برای تئاتر کودک تلاش وافر داشت

مدیرکل هنرهای نمایشی و جمعی از هنرمندان با حضور در آیین افتتاحیه نمایش «کتابخورها» و بزرگداشت زنده‌یاد کریم اکبری‌مبارکه از تلاش‌های این هنرمند فقید برای تئاتر کودک گفتند.

|

هنرمندان، تئاتر شهر را خانه مردم می‌دانند

هنرمندان، تئاتر شهر را خانه مردم می‌دانند

مجید قناد: طرح احداث حریم مجموعه تئاتر شهر، سال‌های سال است که مطالبه تمامی هنرمندان، مدیران و مردم دغدغه‌مندی بوده و هست که نگران حفظ این بنای فرهنگی-هنری و پیشینه ارزشمند هنرهای نمایشی هستند.

|

طوفان درگذشت

طوفان درگذشت

رضا صفایی‌پور، معروف به طوفان، بازیگر پیشکسوت سینما و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت، پس از یک دوره درگیری با بیماری پارکینسون، روز یکشنبه 26 آذر درگذشت.

|

اکبر احمدی درگذشت

اکبر احمدی درگذشت

اکبر احمدی که سابقه بازی در مجموعه‌های تلویزیونی «ولایت عشق»، «مختارنامه»، «شاهگوش»، «دندون طلا»، «سرزمین کهن» و «سلمان فارسی» را داشت، نیمه‌شب پنجشنبه دوم آذر، بر اثر عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران، چشم از جهان فروبست.

|

نظرات کاربران