در حال بارگذاری ...
از 10 مهر به صحنه بازمی‌گردد

آغاز اجرای دوباره «ریزجان» و رفقای عروسکی‌اش

اجرای نمایش عروسکی «ریزجان» پس از وقفه‌ای کوتاه از دهم مهرماه در مرکز تئاتر کانون از سر گرفته می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش عروسکی «ریزجان» نوشته هادی حسنعلی و کارگردانی ندا وفایی که از ۱۶ شهریور روی صحنه رفته، پس از وقفه‌ یک هفته‌ای از ۱۰ مهرماه در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود.

«ریزجان» با بازی‌دهندگی عروسک و صداپیشگی محبوبه اعرابی، مینا مقامی‌زاده، مهدی برقعی، فهیمه باروتچی، مهرانه زرگر، امیرحسین انصافی، ندا وفایی، عرفان صفری و سامان پردل تولید مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ویژه مخاطبان خردسال و کودک است.

نمایش عروسکی «ریزجان» به داستان شخصیتی به نام ریزجان اشاره دارد که در شهر پاچستان که همه اهالی هیکل‌ بزرگ دارند، زندگی می‌کند. اهالی او را از شهر بیرون می‌اندازند و برای برگشت او به پاچستان شرط می‌گذراند که باید بزرگ شود. او سفر خود را برای بزرگ شدن آغاز می‌کند تا بتواند دوباره به پاچستان برگردد تا این‌که…

دیگر عوامل این نمایش عبارت‌اند از دستیاران کارگردان: عرفان صفری و مهشاد عابدین‌پور، طراح صحنه و دکور: مهدی نیک‌روش، طراح عروسک‌ها: حمیدرضا ساده و ندا وفایی، طراح پوستر و بروشور: هادی لطف‌آبادی، طراح نور: محمدرضا شاملوفرد، سازنده عروسک: ندا وفایی، ساخت انیمیشن: منصوره مولوی، آهنگساز: امیرحسین انصافی، ساخت تیزر و افکت: مریم طالبی، عکاس: اختر تاجیک، روابط عمومی: ریحانه مطهری و روژین ستاری و بخش رسانه و فضای مجازی: روشنک کریمی.

نمایش «ریزجان» هر روز جز شنبه‌ها ساعت ۱۷ در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون به صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت و ذخیره جا به سایت تیوال مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با روابط عمومی گروه به شماره‌های ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ تماس بگیرند. مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محوطه پارک لاله تهران واقع شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران