در حال بارگذاری ...
از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران

امیرحسین شفیعی دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران شد

امیرحسین شفیعی کارگردان و مدیر فرهنگی با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به دبیری بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران، با حکم محمد خراسانی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران امیرحسین شفیعی به عنوان دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران منصوب شد.

در این حکم آمده است:
«جناب آقای امیرحسین شفیعی نظر به تخصص و تجربه جنابعالی بدینوسیله به عنوان دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران منصوب می‌شوید. در این راستا انتظار می‌رود این جشنواره پرسابقه و خوش سابقه به محلی برای خلق آثار ارزشمند نمایشی مبنی بر امید و نشاط و پویایی و کشف استعدادهای جوان و خوش آتیه برای آینده تئاتر استان تهران تبدیل شود تا به واسطه آن مفاهیم و آموزه‌های فرهنگ ناب اسلامی با زبان هنر بیان گردد.
امیدوارم با استعانت از درگاه الهی و تلاش و پشتکار هنرمندان در ارتقای سطح کیفی و محتوایی آثار نمایشی و برگزاری هرچه بهتر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران موفق و پیروز باشید.»

امیرحسین شفیعی متولد ۱۳۶۳ شهرستان ورامین، دارای نشان درجه دو هنری در رشته کارگردانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و فارغ‌التحصیل رشته مدیریت فرهنگی است. وی که سال‌ها در حوزه کارگردانی فعالیت داشته آثاری چون «دریادلان»، «نقطه ته خط»، «سلول من تروریست نیست»، «پارادوکس»، «نامیرا» و«هیس»، «خرم فتح» را روی صحنه برده است. وی همچنین تهیه کنندگی نمایش‌های «بابا آدم»، «داستان‌های میان رودان»، «جانور»، «بچه‌های استریت کارلو»، «نازگل» و... را بر عهده داشته است. او همچنین در طول سالهای متمادی به عنوان دبیر رویدادهای هنری همکاری داشته است.

گفتنی است بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران آذرماه در تماشاخانه‌های پایتخت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

فراخوان بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت انتخاب خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران

مجید ستایش: تئاتر خیابانی مایه حیات تئاتر صحنه‌ای است
گفت‌وگو با عضو هیئت انتخاب خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران

مجید ستایش: تئاتر خیابانی مایه حیات تئاتر صحنه‌ای است

مجید ستایش، عضو هیئت انتخاب جشنواره تئاتر استان تهران، تئاتر خیابانی را عامل مهمی برای هدایت مخاطب ناآشنا با تئاتر به تالارهای نمایشی و سالن‌های اجرای تئاتر می‌داند

|

داور دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر شهروند لاهیجان:

«پیشرفت در خلاقیت» ویژگی مهم تئاتر خیابانی در ایران است
داور دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر شهروند لاهیجان:

«پیشرفت در خلاقیت» ویژگی مهم تئاتر خیابانی در ایران است

امیرحسین شفیعی یکی از اعضای هیئت داوران دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر شهروند لاهیجان می‌گوید «پیشرفت در خلاقیت» ویژگی مهم تئاتر خیابانی در ایران است.

|

نظرات کاربران