در حال بارگذاری ...

نمایش «دژاوو» برای دو شب دیگر تمدید شد

کارگردان نمایش «دژاوو» که این روزها در پردیس تئاتر تهران اجرا می‌شود اعلام کرد که اجرای این نمایش دو شب برای دیگر تمدید شده و در دی‌ماه هم در فرهنگسرای بهمن روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، مهدی زعفرانی کارگردان نمایش «دژاوو» که این روزها در پردیس تئاتر تهران روی صحنه است، درباره وضعیت اجرای این اثر و میزان استقبال مخاطبان در شرایط فعلی به خبرنگار مهر گفت:

-با توجه به شرایط فعلی و همچنین وضعیت تبلیغات آثار نمایشی در فضای مجازی، مخاطبان استقبال قابل قبولی از اجرای نمایش «دژاوو» داشته‌اند به همین خاطر نمایش را که قرار بود امروز ۳۰ مهر به کار خود پایان دهد، روزهای ۱ و ۲ آبان نیز روی صحنه می‌بریم.

- با توجه به اینکه «دژاوو» یک اثر سوررئال است خوشبختانه مخاطبان، هدفی را که در ذهن ما بود درک کرده‌اند. برخی مخاطبان نقطه‌نظراتی درباره دکور نمایش داشتند اما اکثراً با کار ارتباط برقرار کردند.

- به امید خدا در دی ماه سال جاری نمایش «دژاوو» را در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن مجدداً روی صحنه خواهیم برد و اجراهای بیشتری خواهیم داشت.

در خلاصه داستان نمایش «دژاوو» چنین آمده است: «چند غریبه در مکانی غریب …، نه زبان یکدیگر را می‌فهمند؛ نه آشنایی می‌یابند؛ از کجا آمده‌اند؟ مقصد آن‌ها تنهایی است؛ پهنه این بیابان را انتهایی نیست! نبردی ازلی و ابدی در زیر این آسمان خاکستری… آنقدر تاختند که زمین شش تا شد و آسمان‌ها هشت… آیا بازمانده‌ای از این بیابان خارج خواهد شد؟»

محمدحسین کاشانی، مهدیار زمانی‌فر، رضا عادلی، علیرضا شمائی، محمدرضا احمدلو، محمدطاها عبداللهی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

عوامل نمایش «دژاوو» عبارت‌اند از: عرفان ورشوچی‌منفرد (تهیه‌کننده)، هادی فکری (طراح و اجرای گریم)، عارفه کاوه‌ای و حانیه محمودآبادی (دستیار گریم)، راهی گرافیک (طراح گرافیک)، محسن نوبری (طراح صوت)، گروه آوام هنر (تبلیغات)، علیرضا اخوان (تدارکات)، محمدحسین کاشانی (بازیگردان)، امیرحسین سکاکی (منشی صحنه)، محمدمهدی عسگری (روابط عمومی).

این نمایش در پردیس تئاتر تهران از ساعت ۲۰ روی صحنه خواهد بود و تماشای این اثر برای عموم و علاقه‌مندان به تئاتر رایگان است.




مطالب مرتبط

جواد انصافی، هنرمند پیشکسوت:

جشنواره تئاتر منطقه‌ای، فرصتی برای شناخت آیین‌های بومی است
جواد انصافی، هنرمند پیشکسوت:

جشنواره تئاتر منطقه‌ای، فرصتی برای شناخت آیین‌های بومی است

جواد انصافی، کارگردان و بازیگر پیشکسوت نمایش‌های سنتی، پیشنهاد می‌کند هنرمندان استانی، آثاری با موضوع آداب و آیین‌های بومی خود تولید کنند و آن‌ها را به جشنواره‌های تئاتر منطقه‌ای کشور بیاورند.

|

با حضور 40 مادر و دختر در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود

«در سوگ ریحان» و نمایش «خادم الزهرا (س)»
با حضور 40 مادر و دختر در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود

«در سوگ ریحان» و نمایش «خادم الزهرا (س)»

نمایش آیینی «خادم الزهرا (س)» همزمان با برگزاری ویژه‌برنامه «در سوگ ریحان» با حضور مادران و دختران عضو کانون فاطره فرهنگسرای بهمن در تماشاخانه مبارک این فرهنگسرا روی صحنه می‌رود.

|

تقدیر از عوامل نمایش «بهشت در آتش»

تقدیر از عوامل نمایش «بهشت در آتش»

آخرین اجرای نمایش «بهشت در آتش» با حضور مـدیران شهری و فرهنگی، همراه با تقدیر از عوامل این نمایش در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

|

نظرات کاربران