در حال بارگذاری ...
افتتاحیه نمایش نسیم تاجی با حضور عکاسان و خبرنگاران

«خونه» در تماشاخانه سنگلج اجرا می‌شود

همزمان با اجرای اول نمایش «خونه» اثری از نسیم تاجی در تماشاخانه سنگلج، این گروه نمایشی پنجم آبان میزبان خبرنگاران و عکاسان هم خواهند بود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «خونه» به نویسندگی و کارگردانی نسیم تاجی از پنج‌شنبه پنجم آبان‌ماه ۱۴۰۱ همزمان با اجرای اول نمایش میزبان عکاسان و خبرنگاران خواهد بود.

بهرام سروری‌نژاد، ماهی طاهری، علی یازرلو، حامد سوری، میثم عباسی، رضا نعمتیان، مبین آذربایجانی، شاهین گل‌کار، امیرمهدی میرزایی، مهرداد باقری، مژده ارجمند پیوند، طاهره بهرامی‌نهادفر و حسن‌ فتحعلی‌بیگی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

در خلاصه داستان نمایش «خونه» آمده است: «خانه‌ای بی‌سند که از زمان‌های دور افرادی در آن ساکن شده‌اند خانه در حال ریزش است و به دلیل نداشتن سند، زیباسازی شهرداری نمی‌تواند کمکی کند و سکنه خانه به این فکر می‌افتند که خانه را بفروشند...»

این نمایش هر روز به جز شنبه‌ها تا پنجم آذر از ساعت ۱۹:۴۵ روی صحنه خواهد بود. علاقه‌مندان برای تماشای این اثر می‌توانند از سایت تیوال بلیت تهیه کنند.




مطالب مرتبط

چراغ نمایش «پچ‌پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل»، در سنگلج روشن خواهد شد

چراغ نمایش «پچ‌پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل»، در سنگلج روشن خواهد شد

مراسم شب‌چراغ نمایش «پچ‌پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل»، به کارگردانی علی بابایی، با حضور عزت‌الله رمضانی‌فر و داوود فتحعلی‌بیگی، روز چهارشنبه ۶ دی در تماشاخانه سنگلج برگزار می‌شود.

|

نظرات کاربران