در حال بارگذاری ...
بحثی در برقراری ارتباط با کاراکترهای دراماتیک

نشر قطره «روان‌شناسی برای بازیگران» را روانه بازار کتاب کرد

کتاب «روان‌شناسی برای بازیگران» به نویسندگی کوین پیج و ترجمه‌ پوپک رحیمی از نشر قطره برای بازیگرانی که وظیفه‌ ساخت کاراکتر را بر عهده دارند و افرادی که در حال آموزش بازیگری هستند طراحی و نوشته شده است.

به گزارش ایران تئاتر، کتاب «روان‌شناسی برای بازیگران» نوشته کوین پیج با ترجمه‌ پوپک رحیمی از انتشارات قطره به‌تازگی منتشر و روانه بازار نشر شده است.

«روان‌شناسی برای بازیگران» مطالعه‌ای است در روان‌شناسی مدرن که مخصوصاً برای بازیگرانی که وظیفه‌ ساخت کاراکتر را بر عهده دارند و نیز افرادی که در حال آموزش بازیگری هستند طراحی شده است.

این مطالعه زمینه‌های مجزایی از تئوری‌های روان‌شناسانه را پوشش می‌دهد که بازیگران می‌توانند در پروسه‌ خلاقه‌ خلق و برقراری ارتباط با کاراکترهای دراماتیک از آن‌ها استفاده کنند. این کتابْ ایده‌های پسا-استانیسلاوسکیایی زیادی درباره‌ روان انسانی ارائه می‌کند، ایده‌هایی که توسط درخشان‌ترین اذهان قرن بیستم، از زیگموند فروید و کارل یونگ گرفته تا آبراهام مازلو و کن ویلبِر، مطرح شده‌اند و تمرینات مرحله‌به‌مرحله‌ای را پیشنهاد می‌کند که در درک کاراکترها به بازیگران کمک می‌کنند تا بتوانند روی صحنه یا در مقابل دوربین به‌شکلی مؤثر به کاراکترها زندگی ببخشند.

همچنین کتاب «روان‌شناسی برای بازیگران» به شما یاد می‌دهد چگونه بر استرس‌ها و فضای رقابتی این رشته غلبه کنید و به‌طور ‌کلی ابزارهایی را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید به خودآگاهی عمیق‌تری دست پیدا کنید.

کتاب «روان‌شناسی برای بازیگران» با قیمت 120 هزارتومان در 302 صفحه منتشر شده است.




مطالب مرتبط

زندگی هنری ادنا زینلیان کتاب شد

زندگی هنری ادنا زینلیان کتاب شد

کتاب «صحنه عشق من است» که به زندگی و فعالیت‌های ادنا زینلیان هنرمند و مدرس تئاتر در حوزه طراحی لباس می‌پردازد به‌زودی منتشر خواهد شد.

|

نظرات کاربران