در حال بارگذاری ...
جوانان دهه هشتادی در تماشاخانه مهر

نمایش «شِن» روی صحنه خواهد رفت

نمایش «شِن» به کارگردانی علیرضا ‌پاکباز از امروز (۱۴ آبان ۱۴۰۱) در تماشاخانه مهر حوزه ‌هنری روی صحنه خواهد رفت. پاکباز کارگردان این نمایش از حضور جوانان دهه هشتادی در این اثر نمایشی خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «شِن» به نویسندگی هادی اسلامی، محمدرضا ‌ارکان، سروش صدوقی و کارگردانی علیرضا ‌پاکباز از امروز (14 آبان 1401) در تماشاخانه مهر حوزه ‌هنری روی صحنه خواهد رفت.

علیرضا پاکباز کارگردان نمایش «شِن» درباره اجرای این اثر در حوزه هنری به خبرنگار ایران تئاتر گفت: از مسئولین حوزه هنری بسیار ممنونیم که با همدلی ما جوانان را همراهی کردند و اجازه اجرای نمایش «شن» در تماشاخانه مهر دادند. همچنین حامی ما هنرستان فرهنگ بسیار حمایت کردند و مارا در این مسیر تنها نگذاشتند.

پاکباز درباره داستان این نمایش می‌گوید: «نمایش درباره دو دوست است که در عملیات فرماندهی جنگ وظیفه شناسایی قبل از عملیات را برعهده دارند؛ با بسته شدن راه این گروه ناچارا از مسیر شِن به مسیر خود ادامه می‌دهند. در ادامه داستان یک آسایشگاه می‌بینیم که این دو دوست خاطره‌هایشان را روایت می‌کنند و...»

کارگردان جوان این نمایش از حضور بازیگران دهه هشتادی در این اثر خبر داد و گفت: «بازیگران نمایش «شِن» هنرجوهای هنرستان فرهنگ و جوانان دهه هشتادی هستند که سال گذشته نیز نمایشی را در تماشاخانه سرو روی صحنه بردند. وقتی علاقه‌مندی را در این بچه‌ها دیدیم با طرحی جدید که حدود 3 ماه است درحال تمرین آن هستیم، خواستیم تجربه‌ای جدید را کسب کنیم.»

جلال الدین محمد احمدی، سیدمهدی ‌اسماعیلی، طاها ‌اصغری، مهدی حاجی‌قاسمعلی، محمدصالح ربیعی، محمدحسین‌ زاهد، علیرضا ‌سلطانی، امیرمهدی کریمی، امیرعباس ‌کوهی، امیرحسین ملک‌زاده، امیرمحمد ‌نسرین ‌فر و مهدی ‌یکتا بازیگران این اثر نمایشی هستند.

سیدیزدان ملک آبادی (تهیه کننده)، امیرحسین صبوری (مجری طرح)، محمدرضا ‌ارکان (مشاور کارگردان)، علیرضا ‌ضیایی (بازیگردان)، محمدرضا ‌جوراستی ‌فر (دستیار کارگردان)، علیرضا ‌زعفرانی (منشی صحنه)، حامد زیرکی (طراح چهره پردازی و مجری چهره پردازی)، علی فکری (طراح گرافیک و پوستر)، رضا خزاعی، علی گرایلی، هادی کیایی نژاد (تدارکات و پشتیبانی) دیگر عوامل نمایش «شِن» هستند.

این نمایش از 14 تا ۱۸ آبان ساعت ۱۹:۳۰ با قیمت بلیت 25 هزارتومان میزبان مخاطبان است. علاقه‌مندان به این اثر نمایشی می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

گفت‌وگو: علی کیهانی




مطالب مرتبط

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری فراخوان اجرای نمایش در تماشاخانه‌های مهر و ماه خود را در راستای اهداف و سیاست‌های خود و به‌منظور انتخاب آثار نمایشی شایسته‌ برای اجرا در سال 1403 از گروه‌ها و کارگردانان فعال، اساتید دانشگاه، دانشجویان تئاتر و جوانان خلاق دعوت کرد.

|

فرهاد قائمیان در نشست خبری جشنواره امام رضا(ع):

شاهد اتفاقات حیرت‌آوری در بخش روستایی و عشایری حوزه تئاتر بودیم
فرهاد قائمیان در نشست خبری جشنواره امام رضا(ع):

شاهد اتفاقات حیرت‌آوری در بخش روستایی و عشایری حوزه تئاتر بودیم

فرهاد قائمیان در نشست خبری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) گفت اعتراف می‌کنم که در بخش روستایی و عشایری که در حوزه تئاتر و سرود متمرکز بود شاهد اتفاقات حیرت‌آوری بودم که موجب شد تمام مردم روستای‌ کردر زندگی و امکنات‌شان را در اختیار هنرمندان و ...

|

مدیرکل هنرهای نمایشی همزمان با هفته هنر انقلاب:

هنر انقلاب کوشید فرم را فراتر از بازی‌های صوری، تبدیل به تجلی امری قدسی و متعهد کند
مدیرکل هنرهای نمایشی همزمان با هفته هنر انقلاب:

هنر انقلاب کوشید فرم را فراتر از بازی‌های صوری، تبدیل به تجلی امری قدسی و متعهد کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی به مناسبت «هفته هنر انقلاب اسلامی» در پیامی نوشت هنر انقلاب کوشید برای اصالت روح و‌ مضامین هنری، تجلی صورت و شکل نیاز بیابد و فرم را فراتر از بازی‌های صوری، تبدیل به تجلی امری قدسی و متعهد سازد.

|

نظرات کاربران