در حال بارگذاری ...
با رای هیئت انتخاب آثار اعلام شد

آثار راه‌یافته به سی و دومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان مشخص شدند

پس از یک هفته بازبینی نمایش‌های متقاضی حضور در جشنواره تئاتر استان سیستان و بلوچستان، آثار راه‌یافته به سی و دومین دوره این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سیستان و بلوچستان، جمال ناصر بلیده، سلمان فارسی صالح‌زهی و رضا جناآبادی به‌عنوان هیئت انتخاب آثار، ۱۲ نمایش از زاهدان، یک نمایش از زابل، یک نمایش از زهک و سه نمایش از شهرستان کنارک را مورد بازبینی قراردادند و در نهایت، هشت نمایش به دبیرخانه سی و دومین جشنواره تئاتر استان سیستان و بلوچستان معرفی شدند.

نمایش‌های زندگی «سگ‌مرده» به نویسندگی حامد مکملی و کارگردانی مرتضی مودی، «گاو مرد» به نویسندگی منصور فارسی و کارگردانی سعید کیخا، «نورولوژیست» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد درگی و نمایش «مردمان مرد» به نویسندگی و کارگردانی ارسلان محبی از جمله نمایش‌های راه‌یافته به این جشنواره هستند.

همچنین نمایش «کوتوله‌ها» به نویسندگی حسین ناظمیان‌پور و کارگردانی حسین گوهری، «من روناک هستم» به نویسندگی اعظم آقایی و کارگردانی معین زنده‌دل به همراه نمایش «گل زخم» به نویسندگی سید صادق فاضلی و کارگردانی سحر کیخا جوان و نمایش «غروب فروغ» به نویسندگی سعید بادینی و کارگردانی حامد سراوانی دیگر نمایش‌های جشنواره تئاتر استانی خواهند بود.

سی و دومین جشنواره تئاتر جشنواره استان سیستان و بلوچستان، از ۲۸ لغایت ۳۰ آبان در مجتمع تئاتر شهر زاهدان برگزار خواهد شد و در پایان آن ، دو نمایش برتر استان به دبیرخانه تئاتر فجر کشور معرفی می‌شوند.




مطالب مرتبط

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

با پایان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان، نمایش صحنه‌ای «پا برهنه در بهشت» به کارگردانی رضا فتوت‌خواه و نمایش‌های خیابانی «مجسمه» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده و «آخرین نفس» به کارگردانی آرزو علیپور، به جشنواره تئاتر مناطق فجر معرفی شدند. هیئت داوران این رویداد، ...

|

پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند
پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر، پنجشنبه 25 آبان به کار خود پایان داد و با رای داوران، نمایش‌های صحنه‌ای «خَن» به کارگردانی روح‌الله خدامی و «شازو» به کارگردانی قحطبه فخرایی و نمایش خیابانی «به سرعت‌گیر نزدیک می‌شوید» به کارگردانی حمید ظریف‌خواه به جشنواره تئاتر ...

|

نظرات کاربران