در حال بارگذاری ...
از سوم آذر در عمارت ارغوان

«طبقه کور» روی صحنه می‌رود

نمایش «طبقه کور» به نویسندگی و کارگردانی مجید ‌صدخسروی از ۳ تا ۲۱ آذر ساعت ۱۸:۰۰ در عمارت ارغوان روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «طبقه کور» به نویسندگی و کارگردانی مجید ‌صدخسروی از سوم آذر در سالن شماره 2 عمارت ارغوان روی صحنه خواهد رفت.

رضا ‌آرامش، شهاب ذوقی، ملیکا حسینی، پیام ‌صفری، سحر ‌سبزی، ساجده سادات چناقچی و مجید ‌صدخسروی بازیگران نمایش «طبقه کور» هستند.

گروه هنری چرخ دنده (تهیه کننده)، رضا ‌آرامش، شادی شکیبامهر (دستیار کارگردان)، ساجده بزاز زاده (طراح گریم)، ساناز ‌جلالی (طراح لباس)، زهرا سعیدی (عکاس)، مجید ‌صدخسروی (طراح پوستر) و حسین عباسی (مدیر روابط عمومی و تبلیغات) عوامل این اثر نمایشی هستند.

در خلاصه این نمایش آمده است: «چجوری میشه از تو خونه‌ای که حتی یه پنجره هم نداره همه دنیا رو دید و در مورد همه آدم‌هایش تصمیم گرفت؟»

نمایش «طبقه کور» از 3 تا 21 آذر ساعت 18:00 در عمارت ارغوان با قیمت بلیت 85 هزار تومان روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.




مطالب مرتبط

کارگردانان نمایش «فراموشی» مطرح کردند

تئاتر از رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ رنج می‌برد
کارگردانان نمایش «فراموشی» مطرح کردند

تئاتر از رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ رنج می‌برد

مهدی زندیه و آیدین تمبرچی، کارگردانان نمایش «فراموشی» درحالی‌که این اثر را پرداخت متفاوتی از اشکال نسیان و فراموشی به لحاظ اجتماعی، روان‌شناختی و روابط بین فردی در زندگی می‌دانند؛ رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ را به‌عنوان بخشی از مشکلات تئاتر معرفی کردند.

|

گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «مدرسه دلقک‌ها»

نیما مظاهری: رویدادهای رقابتی، نابودگر استعداد هنرجویان است
گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «مدرسه دلقک‌ها»

نیما مظاهری: رویدادهای رقابتی، نابودگر استعداد هنرجویان است

نیما مظاهری، با اشاره به پتانسیل فضای فانتزی در انتقال مفاهیم، «مدرسه دلقک‌ها» را نقدی بر رقابتی بودن رویدادهای هنری به‌عنوان عامل نابودگر و ناامیدکننده استعداد هنرجویان معرفی کرد و گفت بارها شاهد نابودی دوستانم در این رقابت‌ها بوده‌ام.

|

نظرات کاربران